NG 900:sen ohjauspyörän vaihto

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
jako76
"Koeajolla"
Viestit: 2
Liittynyt: Ke Maalis 25, 2009 11:42

NG 900:sen ohjauspyörän vaihto

Viesti Kirjoittaja jako76 »

Nahka kulunut puhki ja mietiskelin että jos vaihtais ohjauspyörän.Miten airbagin irroitus ja takaisinlaitto tapahtuu?
saabracing
"Hölösuu"
Viestit: 4093
Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
Paikkakunta: jkl, laukaa

Re: NG 900:sen ohjauspyörän vaihto

Viesti Kirjoittaja saabracing »

liippaa läheltä, mutta saako laittaa ilman airpäkkiä olevan ratin ng900 ???

ei kai siinä muuta ole kun akunkenkä irti oottelee vaikka puoltuntia, ettei vaan oo varausta jälellä, piuha irti ratista ja bäkki pois ja toisessa järjestyksessä takasin...

ei kannata olla bäkin eesä ku irrottaa :lol: ja merkkaa ratin asento, että menee samalla boorille takas...
jako76
"Koeajolla"
Viestit: 2
Liittynyt: Ke Maalis 25, 2009 11:42

Re: NG 900:sen ohjauspyörän vaihto

Viesti Kirjoittaja jako76 »

Jaa löytykin ohjeet vaihtamiseen.Asia siis selvä.
hz81
"Hölösuu"
Viestit: 2702
Liittynyt: Ke Touko 11, 2005 17:27
Paikkakunta: Etelä-Savo

Re: NG 900:sen ohjauspyörän vaihto

Viesti Kirjoittaja hz81 »

saabracing kirjoitti: ja merkkaa ratin asento, että menee samalla boorille takas...
Eikö NG900 ole rattiakselissa hahloa ja ratissa uraa joka estää ratin väärälle boorille asennuksen? Näin on ainakin OG9-3:ssa.
OPEL
SAAB 9-5 Aero A5 vm. 2004
Ex Saab 9³ SC 1.9TiDS Vector A6 vm. 2007[/url]
Ex Saab 9³ TiD 2.2 SE vm.2001 & Saab OG900i vm. 1991
#2570
Vastaa Viestiin