Seppä kirjoitti:Olen kuullut että Opelin vastaava kestää n.250tkm ja tämä saabin n.300tkm. Autolla on ajettu nyt n.290tkm eli alkaako kohta vaivat vai vieläkö on huolettomia kilometrejä edessä. Jotkut taas sanovat että kevyesti 500tkm ajelee. Ketä sitten uskoo...
Joillakin hajonnut aiemmin, toisilla ei lainkaan. Mikä tuohon sitten vaikuttaa, siitä ei ole tutkittua faktaa. Lämpö on kuitenkin yksi osatekijä, joka rikkoo komponentit pumppua ohjaavasta boksista. Jotain mutua on Saabien ja Opelien eri tavalla sijoitetuista polttoainelinjoista, joka saattaa vaikuttaa polttoaineen jäähdytystehoon. Miten sitten lie lähes tyhjällä tankilla ajo, hörppiikö ilmaa tms? Meillä ajetaan jatkuvasti pitkää matkaa ja tankataan aina jo ENNEN kuin valo syttyy. Tämä siksi, koska ajomäärät ovat päivittäin 220 - 500 km ja aamulla tankissa on oltava tarpeeksi ainetta päivän matkoille. Töistä palatessa, jos alle 200km ajoon ainetta -> tankkaus.
Seppä kirjoitti:Mitähän mahtaa uusi osa maksaa ja saako vanhaa korjattua kohtuu hinnalla jos tuo tuosta joku päivä laukeaa. Mitään erityistä huoltotoimenpidettä ei taida kyseiselle osalle olla eli odotellaan ja toivotaan että paikat kestää

Toivossa on kiva elää, mutta kaikki loppuu aikanaan. Jos ottaa linjan, että kulkineen on oltava mahdollisimman luotettava, kannattaa tilata taksi. Kalleimman mukaan pumpun laitattaa merkkipajalla. Halvin ratkaisu taitaa olla ohjausyksikön omatoiminen vaihto, jos jostain löytää ehjän vastaavan tilalle. Mekaanista vikaa pumppuun ei taida helposti tulla.