Tervehdys!
Nimimerkki Epätietoinen kysyy:
Täällä kun on tietoa kaikkeen mahdolliseen, niin kertokaapa kuinka pitkäikäinen on tuo dieselin syöttöpumppu? Olikohan se tuo osa?? Oli varmaan.
Olen kuullut että Opelin vastaava kestää n.250tkm ja tämä saabin n.300tkm. Autolla on ajettu nyt n.290tkm eli alkaako kohta vaivat vai vieläkö on huolettomia kilometrejä edessä. Jotkut taas sanovat että kevyesti 500tkm ajelee. Ketä sitten uskoo...
Mitähän mahtaa uusi osa maksaa ja saako vanhaa korjattua kohtuu hinnalla jos tuo tuosta joku päivä laukeaa. Mitään erityistä huoltotoimenpidettä ei taida kyseiselle osalle olla eli odotellaan ja toivotaan että paikat kestää
9-3 2.2Tid vm-00
Re: 9-3 2.2Tid vm-00
Omalla ajettu 465tkm ja vielä pelittää kop kop uusi taitaa maksaa 2000€ joten kallis on. Toisessa topiikissa juttua enemmänSeppä kirjoitti:Tervehdys!
Nimimerkki Epätietoinen kysyy:
Täällä kun on tietoa kaikkeen mahdolliseen, niin kertokaapa kuinka pitkäikäinen on tuo dieselin syöttöpumppu? Olikohan se tuo osa?? Oli varmaan.
Olen kuullut että Opelin vastaava kestää n.250tkm ja tämä saabin n.300tkm. Autolla on ajettu nyt n.290tkm eli alkaako kohta vaivat vai vieläkö on huolettomia kilometrejä edessä. Jotkut taas sanovat että kevyesti 500tkm ajelee. Ketä sitten uskoo...
Mitähän mahtaa uusi osa maksaa ja saako vanhaa korjattua kohtuu hinnalla jos tuo tuosta joku päivä laukeaa. Mitään erityistä huoltotoimenpidettä ei taida kyseiselle osalle olla eli odotellaan ja toivotaan että paikat kestää
Hese
Re: 9-3 2.2Tid vm-00
Joillakin hajonnut aiemmin, toisilla ei lainkaan. Mikä tuohon sitten vaikuttaa, siitä ei ole tutkittua faktaa. Lämpö on kuitenkin yksi osatekijä, joka rikkoo komponentit pumppua ohjaavasta boksista. Jotain mutua on Saabien ja Opelien eri tavalla sijoitetuista polttoainelinjoista, joka saattaa vaikuttaa polttoaineen jäähdytystehoon. Miten sitten lie lähes tyhjällä tankilla ajo, hörppiikö ilmaa tms? Meillä ajetaan jatkuvasti pitkää matkaa ja tankataan aina jo ENNEN kuin valo syttyy. Tämä siksi, koska ajomäärät ovat päivittäin 220 - 500 km ja aamulla tankissa on oltava tarpeeksi ainetta päivän matkoille. Töistä palatessa, jos alle 200km ajoon ainetta -> tankkaus.Seppä kirjoitti:Olen kuullut että Opelin vastaava kestää n.250tkm ja tämä saabin n.300tkm. Autolla on ajettu nyt n.290tkm eli alkaako kohta vaivat vai vieläkö on huolettomia kilometrejä edessä. Jotkut taas sanovat että kevyesti 500tkm ajelee. Ketä sitten uskoo...
Toivossa on kiva elää, mutta kaikki loppuu aikanaan. Jos ottaa linjan, että kulkineen on oltava mahdollisimman luotettava, kannattaa tilata taksi. Kalleimman mukaan pumpun laitattaa merkkipajalla. Halvin ratkaisu taitaa olla ohjausyksikön omatoiminen vaihto, jos jostain löytää ehjän vastaavan tilalle. Mekaanista vikaa pumppuun ei taida helposti tulla.Seppä kirjoitti:Mitähän mahtaa uusi osa maksaa ja saako vanhaa korjattua kohtuu hinnalla jos tuo tuosta joku päivä laukeaa. Mitään erityistä huoltotoimenpidettä ei taida kyseiselle osalle olla eli odotellaan ja toivotaan että paikat kestää
900i16 3d 1989, 9000 CS 2,0t 1997
vuodesta -87: 5kpl 96,12kpl 99, 9kpl OG900, 9000 aero ja OG9-3 TiD
vuodesta -87: 5kpl 96,12kpl 99, 9kpl OG900, 9000 aero ja OG9-3 TiD