Tuli autokatokseen eilen moinen auto, vm. 1997, USA-tuonti. Vaihteisto on automaattinen. Onpahan ensimmäinen NG900, jonka omistan. Jossain vaiheessa tuo pitäisi vielä pistää rekisteriin, mutta kesämmällä sitten..
122t mailia on mittarissa ja varustus todella kattava, vaikka 9-5 Aeron jälkeen toki joitain "pikkujuttuja" puuttuukin.
900 SE 2.0 Turbo Cabriolet
Re: 900 SE 2.0 Turbo Cabriolet
Onneksi olkoon ! Sitten kalenteriin 6.6 merkintä ja Parkanoon näyttämään.
Noissa automaateilla varustetuissa on ihan paikallaan pikkasen kompensoida ahtopainetta ylemmäs...
Onkohan sulla ajovaloissa sama vastassa kuin täällä http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.php?f=13&t=82863
Noissa automaateilla varustetuissa on ihan paikallaan pikkasen kompensoida ahtopainetta ylemmäs...
Onkohan sulla ajovaloissa sama vastassa kuin täällä http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.php?f=13&t=82863
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
Re: 900 SE 2.0 Turbo Cabriolet
Ajovaloissa on toimiva korkeudensäätö, kiitoksia Päivärinnan Antille. 
Tarvii katsoa nyt, että onko auto rekisterissä missä vaiheessa, kun pitää säästellä rahaa verottajaa varten.

Tarvii katsoa nyt, että onko auto rekisterissä missä vaiheessa, kun pitää säästellä rahaa verottajaa varten.