Mitä kannattaa huomioida 9-3:n ostossa?

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
tuhojuho
"Viggen"
Viestit: 577
Liittynyt: To Tammi 06, 2005 20:41

Mitä kannattaa huomioida 9-3:n ostossa?

Viesti Kirjoittaja tuhojuho »

Eräs tuttu olisi kiinnostunut ostamaan kyseisen mallisen kulkineen, joka on jo taivaltanut reilut 300 000km. Itsellä kun ei ole kokemusta näistä, niin mitä kannattaa huomioida ennen ostoa. Tekniikkana on kaksilitrainen vapari.
Entinen jäsen#2331
SS
"Hölösuu"
Viestit: 3496
Liittynyt: Pe Joulu 31, 2004 20:21
Paikkakunta: Pirkkala

Re: Mitä kannattaa huomioida 9-3:n ostossa?

Viesti Kirjoittaja SS »

Tekniikkana on kaksilitrainen vapari.
Isoin vika on tuossa, autosta puuttuu turbo :twisted:

E: Tämän oli tarkoitus olla sarkastinen kommentti, ilmeisen huonolla menestyksellä. Poistun takavasemmalle häpeämään.
Viimeksi muokannut SS, La Heinä 11, 2009 08:42. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Oli: OG9-3 2.0t 2003
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
KN/Lieto
"Hölösuu"
Viestit: 1231
Liittynyt: To Tammi 11, 2007 12:38

Re: Mitä kannattaa huomioida 9-3:n ostossa?

Viesti Kirjoittaja KN/Lieto »

Minusta on hyvä, että turbo puuttuu - yksi tyypillinen vika vähemmän... vaihteisto kannattaa kokeilla tarkkaan, etenkin pakki. Ja paljoa ei kannata maksaa, kysyntä ei varmasti ole kovin suuri.
tuhojuho
"Viggen"
Viestit: 577
Liittynyt: To Tammi 06, 2005 20:41

Re: Mitä kannattaa huomioida 9-3:n ostossa?

Viesti Kirjoittaja tuhojuho »

SS kirjoitti:
Tekniikkana on kaksilitrainen vapari.
Isoin vika on tuossa, autosta puuttuu turbo :twisted:
Miksi tuo pitää mainita, jos on vaparia ostamassa :?:
Entinen jäsen#2331
Vastaa Viestiin