Mitä kannattaa huomioida 9-3:n ostossa?
Mitä kannattaa huomioida 9-3:n ostossa?
Eräs tuttu olisi kiinnostunut ostamaan kyseisen mallisen kulkineen, joka on jo taivaltanut reilut 300 000km. Itsellä kun ei ole kokemusta näistä, niin mitä kannattaa huomioida ennen ostoa. Tekniikkana on kaksilitrainen vapari.
Entinen jäsen#2331
Re: Mitä kannattaa huomioida 9-3:n ostossa?
Isoin vika on tuossa, autosta puuttuu turboTekniikkana on kaksilitrainen vapari.
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
E: Tämän oli tarkoitus olla sarkastinen kommentti, ilmeisen huonolla menestyksellä. Poistun takavasemmalle häpeämään.
Viimeksi muokannut SS, La Heinä 11, 2009 08:42. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Oli: OG9-3 2.0t 2003
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
Re: Mitä kannattaa huomioida 9-3:n ostossa?
Minusta on hyvä, että turbo puuttuu - yksi tyypillinen vika vähemmän... vaihteisto kannattaa kokeilla tarkkaan, etenkin pakki. Ja paljoa ei kannata maksaa, kysyntä ei varmasti ole kovin suuri.
Re: Mitä kannattaa huomioida 9-3:n ostossa?
Miksi tuo pitää mainita, jos on vaparia ostamassaSS kirjoitti:Isoin vika on tuossa, autosta puuttuu turboTekniikkana on kaksilitrainen vapari.
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
Entinen jäsen#2331