Löyty tämmönen vikakoodi mun ista
P0327 Knock sensor 1 circuit low input (bank 1 or single sensor)
mitäköhän toi tarkottaa suomeksi?
SAAB 9-3 T7 -99/00 HOT SE Ei tällä vielä kuuhun mennä
SAAB 9-3 -98 2.0 cabriolet
SAAB 96 -75 Das Båten Tunturi pappa Delivery Automatic -74
Bella 440 TL & yamaha 50+ vauhtipotkuri
Fordson super dexta
viittaako tämä mahdollisesti sytytystulppiin/sytytyskasettiin/kasetin liittimeen?
olenko oikeilla jäljillä?
SAAB 9-3 T7 -99/00 HOT SE Ei tällä vielä kuuhun mennä
SAAB 9-3 -98 2.0 cabriolet
SAAB 96 -75 Das Båten Tunturi pappa Delivery Automatic -74
Bella 440 TL & yamaha 50+ vauhtipotkuri
Fordson super dexta
KAPU2 kirjoitti:Eikös tuo ennemminkin viittaa nakutuksen tunnistukseen. Latailes täältä T7 pdf:t ja katso onko siellä tarkempaa tietoa http://trionic.mobixs.eu/
paljon näyttää olevan informaatiota ku selailin...
nakutus vissiin mitataan sytytystulpasta...?
täytyy käydä ostaa uudet tulpat ja tutkailla tota kasettia+liitintä
jos se jotain auttais
SAAB 9-3 T7 -99/00 HOT SE Ei tällä vielä kuuhun mennä
SAAB 9-3 -98 2.0 cabriolet
SAAB 96 -75 Das Båten Tunturi pappa Delivery Automatic -74
Bella 440 TL & yamaha 50+ vauhtipotkuri
Fordson super dexta
WISsistä tuon selityksen voisi löytää (ei nyt ole käsillä) mutta virheilmo viitannee siihen että nakutunnistuksen signaali alittaa alarajan. Kasetin liittimen hinkkaus muutamaan kertaan ja tulppien vaihto BCPR7ES-11 ei ole huono ajatus. Sen jälkeen ehkäpä tarvittaessa ehjällä varakasetilla kokeilua.
Missä tuo virhe näkyy (Tech2, merkkivaloja ?), onko se edelleen aktiivinen ?
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
moottorin vikavalo palaa.... ja on nollattu.
parin päivän ajelun jälkeen vikavalo syttyy uudelleen.
SAAB 9-3 T7 -99/00 HOT SE Ei tällä vielä kuuhun mennä
SAAB 9-3 -98 2.0 cabriolet
SAAB 96 -75 Das Båten Tunturi pappa Delivery Automatic -74
Bella 440 TL & yamaha 50+ vauhtipotkuri
Fordson super dexta
No nyt sain selostukset käsiini - joko se on kasetin sisäinen vika tai sitten kaapelisarjassa kontaktiongelmia. ECU mittaa kasetilta tulevaa nakutuksesta kertovaa signaalia ja tässä tapauksessa mittausarvo on liian pieni. Liittimiä ei taida olla johdossa kuin kasetin päässä ja ECUn kantaliitin.
Tai voihan nuo Saturnuksen kuut olla väärässä asennossa
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
mitäköhän tänäpäivänä maksaa uus T7 sytytyskasetti PCS:stä.
jos joku olis sellasen viimeaikoina tilannu...
SAAB 9-3 T7 -99/00 HOT SE Ei tällä vielä kuuhun mennä
SAAB 9-3 -98 2.0 cabriolet
SAAB 96 -75 Das Båten Tunturi pappa Delivery Automatic -74
Bella 440 TL & yamaha 50+ vauhtipotkuri
Fordson super dexta
tuli ruuvattua auki toi kasetti...
toi sininen kalikka on vähä halkeillu mikä lie komponentti
tossa pohjalla on joku liimaeriste paikkapaikoin halkeillu...
kaippa noi voi vaikuttaa asiaan... tiedä tosta sitten...
SAAB 9-3 T7 -99/00 HOT SE Ei tällä vielä kuuhun mennä
SAAB 9-3 -98 2.0 cabriolet
SAAB 96 -75 Das Båten Tunturi pappa Delivery Automatic -74
Bella 440 TL & yamaha 50+ vauhtipotkuri
Fordson super dexta
tuli ruuvattua auki toi kasetti...
toi sininen kalikka on vähä halkeillu mikä lie komponentti
tossa pohjalla on joku liimaeriste paikkapaikoin halkeillu...
kaippa noi voi vaikuttaa asiaan... tiedä tosta sitten...
Näyttäisi tuo yksi puola olleen jossakin kohtaa normaalia lämpimämpi eli kannattaa kokeilla toisella kasetilla
Saabisti kolmannessa polvessa
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
ahaa, se on vissiin toi appelsiini pinta tossa eristeessä mikä paljastais sen.
pitää ruveta harkitsemaan kasetin ostoa...
SAAB 9-3 T7 -99/00 HOT SE Ei tällä vielä kuuhun mennä
SAAB 9-3 -98 2.0 cabriolet
SAAB 96 -75 Das Båten Tunturi pappa Delivery Automatic -74
Bella 440 TL & yamaha 50+ vauhtipotkuri
Fordson super dexta
Tuli tänään matkahuollosta "uus"-käytetty DI-kasetti.
PCS:estä ei ollut uutta saatavilla (tehtaalla toimitus vaikeuksia)
tuli heti purettua auki toi kasetti ja näytti paljon paremmalta ku toi mun vanha...
nyt vaan täytyy kattella ilmestyykö toi koodi takasin.
SAAB 9-3 T7 -99/00 HOT SE Ei tällä vielä kuuhun mennä
SAAB 9-3 -98 2.0 cabriolet
SAAB 96 -75 Das Båten Tunturi pappa Delivery Automatic -74
Bella 440 TL & yamaha 50+ vauhtipotkuri
Fordson super dexta
SAAB 9-3 T7 -99/00 HOT SE Ei tällä vielä kuuhun mennä
SAAB 9-3 -98 2.0 cabriolet
SAAB 96 -75 Das Båten Tunturi pappa Delivery Automatic -74
Bella 440 TL & yamaha 50+ vauhtipotkuri
Fordson super dexta
Jatketaan nyt tähän topickiin, kun ei uutta raaski tehdä.
Eli autoa käynnistäessä ajotietokone sid valittaa seuraavat tiedot:
1. Testa bromsljus?, = testaa jarru valo??
2. Låg nivå spolarvätska??
3. Testa ur funktion?
Check engine valo ei siis pala. Låg nivå spolarvätskä hyppää joskus ruuttuun tyhjäkäynnilläkin. Ensimmäinen Testa Bromsljus kuittaantuu jarrupoljinta painamalla, muiden kanssa pitää painaa ajotietokoneesta nuolta oikealle, jotta ruudun saa "tyhjäksi"