Vaihdoin uuden bypassin boschin tilalle tänään, kaikki toimii ihan niin kuin pitää paitsi check engine valo palaa jatkuvasti.
Bypassissa oli ensin hieman isohko alipaineletku joten on saattanu päästä imemään läpi. Nyt kuitenkin kaikki on vaihdettu oikean kokoisiin mutta valohan ei ota sammuakseen??
Ei oikein mahdu ajattelumaailmaan että miksi valo palaa kun kaikki on tiivistä....
No ei voi sanoa et thyning, mitsu evon bypassin.
Nyt CE valo poistui kun akku oli irti mutta käynnistettäessä hakee hieman kierroksia siis melkein sammuuu, ennen kuin asettuu....heh,heh, mukavaa asentaa pitkästä aikaa! =)
antti.h kirjoitti:No ei voi sanoa et thyning, mitsu evon bypassin.
Nyt CE valo poistui kun akku oli irti mutta käynnistettäessä hakee hieman kierroksia siis melkein sammuuu, ennen kuin asettuu....heh,heh, mukavaa asentaa pitkästä aikaa! =)
Kuuluukin hakea. Akun kengän irrottamalla nollasit vikavalon, mutta samalla myös säätötiedot hukkuivat. Nyt kone kalibroi itseään ja tallentaa tiedot. Nyt sitten tekemään isolla vaihteella täyskaasukiihdytyksiä, niin saat sopeutuksen "kohilleen".
9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11