Rusikupaineen säätäjän kytkentä?

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
ThomasL
"Koeajolla"
Viestit: 1
Liittynyt: La Syys 05, 2009 12:56

Rusikupaineen säätäjän kytkentä?

Viesti Kirjoittaja ThomasL »

Moi,

Poika hankki Saab 900 2,0 T/Cab auton, ja huomattiin että tyhjäkäynti on melko ei-tasaista, hyppii 1000 - 15000 välillä satunnaisesti. Jossain oli ohje että pitää tarkistaa kaikki vacuum letkut, ja sitä ollaan tehty. Mutta. Ruiskusuuttimien "asennus-palkin " päässä on säädin (Fuel Pressure regulator) joka ilmeisesti säätää ruiskupaineen, ja sieltä tulee kumiletku jonka pitäisi liittyä johonkin. Voisiko joku kertoa mihin se pitää liittää, koska nyt se roikkuu "ilmassa". Luultavasti ruiskuyksikön runkoon, kuten kaikki muut alipaineletkut ? onko kellään kuva?

Olen siis välikäden kautta uusi SAAB mies, ja en tunne kyseisen auton hienouksia vielä. Jos jollain on joitain hyviä ideoita miten tsekata tämä tyhjäköyntiongelma... niin olisin varsin kiitollinen (tyhjäkäyntimoottori on vaihdettu uuteen) .

t. Thomas from Porvoo
jcarlson
"Saabisti"
Viestit: 9165
Liittynyt: La Touko 01, 2004 19:36
Paikkakunta: Haparanda

Re: Rusikupaineen säätäjän kytkentä?

Viesti Kirjoittaja jcarlson »

Alipaineletku tulee läppäkotelon kyljessä olevaan nippaan, sieltä pitäisi löytyä vapaa nippa jos kerran letku on irti.

Tyhjäkäyntiongelma johtuu todennäköisesti tästä.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Vastaa Viestiin