Tosiaan itelläkin olis ollu uusien puslien vaihto edessä mut saa odottaa sit toiseen kertaan.
Ohjauksessa väljää
Re: Ohjauksessa väljää
Hyvähän tää ketju tässä vaiheessa huomata
Tosiaan itelläkin olis ollu uusien puslien vaihto edessä mut saa odottaa sit toiseen kertaan.
Tosiaan itelläkin olis ollu uusien puslien vaihto edessä mut saa odottaa sit toiseen kertaan.
9-5 2.0t Vector Griffin -10 & OG900 i16 -89 & 9-3 2.0T -01 MapTun Stage 1
Ex:9-5 2.3t BioPower -04, 9-3 Aero ss 2.0T -05 Stage 1, 9000cs 2.0t -97 ja 900ng 2.0t -95
#4992
Ex:9-5 2.3t BioPower -04, 9-3 Aero ss 2.0T -05 Stage 1, 9000cs 2.0t -97 ja 900ng 2.0t -95
#4992
Re: Ohjauksessa väljää
Your order has been updated to the following status.
New status: Shipped
New status: Shipped
EX: ]9-5 Aero Combi, 93SC 1.8t 2008 243tkm, 9-3 2.0T SE 1998 264tkm, 9000 CSE 2.3i 1994 300tkm
Re: Ohjauksessa väljää
Voi penisiliini!
Myöhästyin.
Myöhästyin.
v###u onneks on Saab (taas on saabistilla saab)
-03 95 aero A steg3
Ex-206 rc
ex-05 93 ss aero
#ssk-4707#
ex-99viggen e85 nappe st3,2
ex -00 93aero
-03 95 aero A steg3
Ex-206 rc
ex-05 93 ss aero
#ssk-4707#
ex-99viggen e85 nappe st3,2
ex -00 93aero
Re: Ohjauksessa väljää
Tililtä lähti 196€ (274$) eli ei ne lähetyskustannukset niin kauheat olleetkaan lopulta. Kamojen arvioitu saapumispäivä 26.8.KAPU2 kirjoitti: Tuotteen hinta 200$, arvioidut lähetyskustannukset 251$ (voivat muuttua), yhteensä googlen tämänhetkisellä kurssilla 319.540881 Euros. Tähän päälle sitten tullit(?) ja pk Suomessa.
EX: ]9-5 Aero Combi, 93SC 1.8t 2008 243tkm, 9-3 2.0T SE 1998 264tkm, 9000 CSE 2.3i 1994 300tkm
Re: Ohjauksessa väljää
Hieno hommaKAPU2 kirjoitti:Tililtä lähti 196€ (274$) eli ei ne lähetyskustannukset niin kauheat olleetkaan lopulta. Kamojen arvioitu saapumispäivä 26.8.KAPU2 kirjoitti: Tuotteen hinta 200$, arvioidut lähetyskustannukset 251$ (voivat muuttua), yhteensä googlen tämänhetkisellä kurssilla 319.540881 Euros. Tähän päälle sitten tullit(?) ja pk Suomessa.
Vieläkö sais hammastangon jotenki autoon kiinni, niin tuollahan tohtis pian ajaa yhen käden varassa.
Re: Ohjauksessa väljää
Puslasetin hinnaksi tuli lopulta 196/10 + 26/9 (postit) + 43/10 (alv ym.) = 26,8€. Oon lähettänyt privalla tilinumeron kaikille osallistujille, eli laittakaas rahat tulemaan tännepäin. Vien setit postiin sitä mukaa kun rahat ovat tilillä.
EX: ]9-5 Aero Combi, 93SC 1.8t 2008 243tkm, 9-3 2.0T SE 1998 264tkm, 9000 CSE 2.3i 1994 300tkm
Re: Ohjauksessa väljää
Milläs te olette nuo alkuperäiset irrottaneet ja paljonko kiroilua on odotettavissa? Onnistuuko raidetangot paikallaan? Ainakin pyörät kääntää vasemmalle äärilaitaan, ovat nuo aika mukavasti hollilla.
Oli: OG9-3 2.0t 2003
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
-
Jonni Peura
- "Hirsch"
- Viestit: 790
- Liittynyt: Ti Loka 30, 2007 11:07
- Paikkakunta: Seinäjoki
Re: Ohjauksessa väljää
Voisko joku ystävällinen sielu laittaa havainnollistavaa kuvaa, että mihin nämä puslat tarkasti tulee? Muussa tapauksessa asennutan jossain pajalla. 
Saab 9-5 2,3tA 2003 RE85
Re: Ohjauksessa väljää
Avaat konepellin alle ja katsot koneen taakse. Siellä näkyy hammastanko, jonka keskelle tulee pyöriltä raidetangot. Puslat tulevat raidetangon sisäpään kiinnitykseen, eli siihen missä kumpikin raidetanko on 15mm kantaisella pultilla kiinni hammastangossa.
Oli: OG9-3 2.0t 2003
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
Re: Ohjauksessa väljää
Mun autosta ainaki lähti ku ruuvimensselillä vähä kampes.SS kirjoitti:Milläs te olette nuo alkuperäiset irrottaneet ja paljonko kiroilua on odotettavissa? Onnistuuko raidetangot paikallaan? Ainakin pyörät kääntää vasemmalle äärilaitaan, ovat nuo aika mukavasti hollilla.
Alkuperäset puslat oliki ihan loppu, luulis ajettavuuden parantuvan näiden myötä.
Re: Ohjauksessa väljää
Kävin sitten ajankuluksi nuo vaihtamassa, aikaa meni ehkä noin 45min. Alkuperäiset olivat kyllä vielä ihan ehjät, mutta löytyi hyllystä sopivan pieni ulosvetäjä jolla sain ne ulos. Ilman ulosvetäjää olisi mennyt vaikeaksi. Saa nähdä vaikuttaako mitään noiden vaihto...
Oli: OG9-3 2.0t 2003
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
Re: Ohjauksessa väljää
Eli paikallaan ollessa (raidetangot) vaihdoit nuo puslat kolmeen varttiin? No eipä ole iso työ. Itsellä vielä vaihtamatta.SS kirjoitti:Kävin sitten ajankuluksi nuo vaihtamassa, aikaa meni ehkä noin 45min. Alkuperäiset olivat kyllä vielä ihan ehjät, mutta löytyi hyllystä sopivan pieni ulosvetäjä jolla sain ne ulos. Ilman ulosvetäjää olisi mennyt vaikeaksi. Saa nähdä vaikuttaako mitään noiden vaihto...
Saab mennen tullen
#3873
-Rane-
#3873
-Rane-
-
Jonni Peura
- "Hirsch"
- Viestit: 790
- Liittynyt: Ti Loka 30, 2007 11:07
- Paikkakunta: Seinäjoki
Re: Ohjauksessa väljää
Hyvä kuvaus, eiköhän ne sieltä paikallistu. Pitää lähteä tutkimaan josko vaihto onnistuisi ilman ulosvetäjää, sellaista kun ei nyt ole saatavilla.SS kirjoitti:Avaat konepellin alle ja katsot koneen taakse. Siellä näkyy hammastanko, jonka keskelle tulee pyöriltä raidetangot. Puslat tulevat raidetangon sisäpään kiinnitykseen, eli siihen missä kumpikin raidetanko on 15mm kantaisella pultilla kiinni hammastangossa.
Saab 9-5 2,3tA 2003 RE85
Re: Ohjauksessa väljää
Kiinnitys mutterien päällä näyttää olevan peltinen lukitus.Mitenkä olette sen poistaneet?
900 2.1 9-3 2.3 9-3T-02matalap.
Re: Ohjauksessa väljää
Ruuvimensselillä vaan niks naks, väkivaltaa käyttäen.9SAABI3 kirjoitti:Kiinnitys mutterien päällä näyttää olevan peltinen lukitus.Mitenkä olette sen poistaneet?