Merkkihuollossa nimenomaan sanoivat, että asioi suoraan Sytelän kanssa, vaikka helpommalla olisin päässyt, jos olisin jättänyt asian merkkihuollon niskoille. Merkkihuolto ei huolinut sitä korjattavaksi.9-5T kirjoitti:Merkkihuollon sopimushinta ei olisi todennäköisesti toiminut jos olist asioinut suoraan sytelän kanssa.o--o kirjoitti:Minä ymmärsin aikoinani, että jos haluan SIDini korjattua, niin hoidan asian itse Sytelän kanssa. En sitten hoitanut, vaan löysin tämän keskustelun ja korjasin itse pistelytekniikalla. Hinta oli se jonka merkkihuolto kertoi minulle.9-5T kirjoitti: Noi hinnat täsmää merkkihuollon heille lähettämiin mutta ilman sopimusta halusivat n.193,20. Olisin lähettänyt 4kpl.
Tässähän tulee huono omatunto. Olaan viety niiltä leipä suusta kun ollaan korjattu itse ja jaettu neuvoja muillekin.MiKiM kirjoitti:Edit. Ja tosiaan sen verran nyt sain muihin paikkoihin soittelemalla selvitettyä, että tuota Sytelää ei enää ole, firma on mennyt konkurssiin. Ilmeisesti paikasta vastailee nykyään enää pelkät lakimiehet.. :/
Tämä on ilmeisesti jonkun vanha joka on korjattu jollain kunnon menetelmällä, esim. siten että siihen on vaihdettu juotettava lattakaapeli tms. Toivottavasti on myös ulkoisesti siisti, eli ei naarmuja tms.jus kirjoitti:Järkevimmältä vaihtoehdolta vaikuttaisi
http://saabdisplayrepairs.co.uk
Nopeat toimitukset, maksu kätevästi PayPalilla, toimivan ikuisella takuulla oleva olevan 9-5:sid2n kokonaiskustannukset 100 euroa, tilauksesta toimitukseen kaksi päivää. Tilattiin siis ehjä 9-5 SID2 risan tilalle.
Jos SID on vaihdettu, niin miten sen "TIME FOR SERVICE" toiminnon saa synkattua todellisuuden kanssa?
Ja silloin on ilman SIDiä jonkin aikaa.jus kirjoitti: Vaihtoehtoisesti vanhan risan voi lähettää korjattavaksi, kestää vähän pidempään, ja pääsee vähän halvemmalla.