Kysymys kiihtyvyydestä.
Kysymys kiihtyvyydestä.
Osaako joku sanoa 900 2.5 V6 1996 0-100kmh ja huippunopeuksia.
Jossain luki 9,2 sekunttia, mutta siinä ei ollut erikseen 3d ja 5d lukuja, eikö ne kuitenkin ole eri painoisia? Asia ei tärkeä, mutta kiinnostaa kuitenkin tietää!:)
Jossain luki 9,2 sekunttia, mutta siinä ei ollut erikseen 3d ja 5d lukuja, eikö ne kuitenkin ole eri painoisia? Asia ei tärkeä, mutta kiinnostaa kuitenkin tietää!:)
Re: Kysymys kiihtyvyydestä.
Autodb antaa molemmille luvut 9,2s 0-100km/h ja huippunopeudeksi 225km/h.
Ovathan ne mahdollisesti eri painoiset, mutta kannattaa muistaa, että noihin ohjearvoihin vaikuttaa sitten myös esim. matkustajamäärä sekä kuinka paljon tankissa on bensaa (jos oletetaan että bensan tiheys on n. 0,75kg/l, niin 60 litran ero tankissa tekee jo 45kg).
Eli eihän tuo mikään raketti ole, mutta kuulostaa paljon paremmalta kuin yksikään rivinelonen.
Ovathan ne mahdollisesti eri painoiset, mutta kannattaa muistaa, että noihin ohjearvoihin vaikuttaa sitten myös esim. matkustajamäärä sekä kuinka paljon tankissa on bensaa (jos oletetaan että bensan tiheys on n. 0,75kg/l, niin 60 litran ero tankissa tekee jo 45kg).
Eli eihän tuo mikään raketti ole, mutta kuulostaa paljon paremmalta kuin yksikään rivinelonen.
Re: Kysymys kiihtyvyydestä.
Virisoftaa vaan sisään niin liikahtaa eri lailla.
Saab mennen tullen
#3873
-Rane-
#3873
-Rane-
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8089
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Re: Kysymys kiihtyvyydestä.
Ensinnäkin, aika hienomekaaninen perstuntuma saa olla, että tuon vapari V6:n "virisoftan" tuoman kiihtyvyyseron huomaa. Toisekseen jostain pitäisi varmaan myös ensin löytää tuolle V6 pannulle virisoftabaasenar kirjoitti:Virisoftaa vaan sisään niin liikahtaa eri lailla.
-Ville
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Re: Kysymys kiihtyvyydestä.
Nojoo... tosiaan, jos kerran vapari on kyseessä. Taisin innostua liikaa.V.J.S kirjoitti:Ensinnäkin, aika hienomekaaninen perstuntuma saa olla, että tuon vapari V6:n "virisoftan" tuoman kiihtyvyyseron huomaa. Toisekseen jostain pitäisi varmaan myös ensin löytää tuolle V6 pannulle virisoftabaasenar kirjoitti:Virisoftaa vaan sisään niin liikahtaa eri lailla.
Saab mennen tullen
#3873
-Rane-
#3873
-Rane-
Re: Kysymys kiihtyvyydestä.
Itse en tiedä kun sillä rivinelosella ajan, mutta onko tuo 9,2 se yksi sadasta, jonka se viimeisen päälle ammattikilpa-ajaja saa kelloon lyötyä... Tai siis mitä ottaa oikeasti 0-100km/h? kuuluu kysymys
Saab 9-3 2.0t BioPower 5d se -02 --Mikkeli--
Ex Volvo v40 2.0t Classic Aut. -04. Ex Saab 9-3 2.0 3d se -99. Ex Saab 9-3 2.0 5d se -99.
Ex Volvo v40 2.0t Classic Aut. -04. Ex Saab 9-3 2.0 3d se -99. Ex Saab 9-3 2.0 5d se -99.
Re: Kysymys kiihtyvyydestä.
Se että se on opelin kone on kyllä aika pelottavaa!
Onko se ees enään saabi!!
Onko se ees enään saabi!!
Re: Kysymys kiihtyvyydestä.
Ooppeli mikä ooppeli, pohjalevyä myöden
Oli: OG9-3 2.0t 2003
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
Re: Kysymys kiihtyvyydestä.
Onneks ei sentään ruostu kuin ooppeli
Re: Kysymys kiihtyvyydestä.
Ruostuupa. Tai no, ei sentään.
ng900T 3d SE -94 (kr), ng9-3 sedan 1.8t A Linear -07 (vaimon), Jumpy l2h1 2.0Hdi -07 (vaihdetaan leveämpään pakuun)
Serkku: Insignia 2.0 ttid 4wd combi
#2742 (muistaakseni)
Serkku: Insignia 2.0 ttid 4wd combi
#2742 (muistaakseni)
Re: Kysymys kiihtyvyydestä.
Miten se ooppeli sitten ruostuu? Juuri viime viikonloppuna hiekkapuhaltelin kolmesta kohtaa kynnyskoteloa ruosteet pois. Käyttöönotettu 2003Onneks ei sentään ruostu kuin ooppeli
Sori jos aihe karkaa lapasesta.
Alkuperäiseen aiheeseen liittyen: Paljonkos 2,0 T7 matala- ja täyspaineturboille on kellotettu? Entä softan kanssa?
Oli: OG9-3 2.0t 2003
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2