Tähän voi jokainen sit avautua asiasta. Laipat tulevat alkuun saabin alkuperäisen ahtimen mukaan ja mustasta tavarasta, ei kestä perse teetättää rosterista. Tuossa kuvassa on viimeistelemätön vänkyrä alkuperäisellä laipalla
![Kuva](http://i871.photobucket.com/albums/ab277/kitepete71/IMG_0588-1.jpg)
![Kuva](http://i871.photobucket.com/albums/ab277/kitepete71/IMG_0590-1.jpg)
Ei kai alle 100% katteella mitään kannata myydä...vesa67 kirjoitti:Sanovat vaan tuolla SG:n sivustolla että on päässeet vanhan malliset 200cel katilla olevat ng900/og9-3 ja 9-5 DP:t loppumaan kun uuden 100 cellisen tuotanto meni pitkäksi. Eli jonkin aikaa näyttäis eioota tuolta suunnasta.
Eikö tuo mpn-productions mallia kannattaisi olla kahta eri varianttia; ratamalli suoralla putkella joka tarttuu bolt-on orkkisputken palloliitokseen vakiokatin paikan jälkeen ja vaihtoehto samolla mitoilla ja liitoksilla mutta racekatilla.
Sitä vakiokattia on vähän turha jättää sinne 3" perään tukkeeksi.
Osaako kukaan muuten sanoa miksi tuo prosessiputkimateriaali on nykyään kohta kalliimpaa kuin kulta ? Eikö Outokummulla ole riittävän hyvä tulos vai vetääkö tukkurit välistä ?
Kiitos tarkennuksesta. En huomannut lukea etusivua.vesa67 kirjoitti:Sanovat vaan tuolla SG:n sivustolla että on päässeet vanhan malliset 200cel katilla olevat ng900/og9-3 ja 9-5 DP:t loppumaan kun uuden 100 cellisen tuotanto meni pitkäksi. Eli jonkin aikaa näyttäis eioota tuolta suunnasta.