9-3:n pakosarjaäänet
9-3:n pakosarjaäänet
Ostin muutaman vuoden vanhan 9-3:n Olarin Länsiautolta. Kyllästyin vanhan satkuni oikutteluihin, eihän sitä käyttöautolle sallita. Auto on LPT ja aivan mahtava. Vaikka kone onkin vakio, silti kovasti kiihdytyskaistan jälkeen hymyilyttää. Koska olin tottunut ajamaan vanhalla satkullani niin ongelmaksi on hieman muodostunut koneen hiljaisuus, ennen korva kuulolla oli helppo vaihdella (pitäisikö vaihtaa open air kit että sisälle jotain kuuluisi ). Koska en ole ennen turbo-Saabia omistanut pari asiaa mietityttää.
Kun ajan matalilla kierroksilla ja alhaisella, tasaisella vauhdilla (esim. 50kmh 4vaihteella) ja painan hitusen kaasua, edestä kuuluu pienoista murinaa. Ääni ei kuulu sisälle, mutta kun ajaa ikkuna auki sen erottaa selvästi. En tiedä mistä tulee ja kuuluuko se vain 9-3:n ominaisuuksiin.
Tälläistä tällä kertaa, vanne ja alustasarjajutut postaankin oikeaan forumiin.
Kuivia asvaltteja ja kohtuullisia ahtopaineita...
Kun ajan matalilla kierroksilla ja alhaisella, tasaisella vauhdilla (esim. 50kmh 4vaihteella) ja painan hitusen kaasua, edestä kuuluu pienoista murinaa. Ääni ei kuulu sisälle, mutta kun ajaa ikkuna auki sen erottaa selvästi. En tiedä mistä tulee ja kuuluuko se vain 9-3:n ominaisuuksiin.
Tälläistä tällä kertaa, vanne ja alustasarjajutut postaankin oikeaan forumiin.
Kuivia asvaltteja ja kohtuullisia ahtopaineita...
SS-K #1367 \ STCF #44
9-3 2.0t Sport -00 Junnustage 1
"Elämää varmaan löytyy ilman 500 hv:tä mutta veikkaanpa että se on melkoista nyhräämistä"
- Eki Mustakari -
9-3 2.0t Sport -00 Junnustage 1
"Elämää varmaan löytyy ilman 500 hv:tä mutta veikkaanpa että se on melkoista nyhräämistä"
- Eki Mustakari -
Re: 9-3:n pakosarjaäänet
nelonen on vaan liian iso vaihde tuohon vauhtiin. kiekat in mulla ainakin lähellä tonnia.Juusokas kirjoitti: Kun ajan matalilla kierroksilla ja alhaisella, tasaisella vauhdilla (esim. 50kmh 4vaihteella) ja painan hitusen kaasua, edestä kuuluu pienoista murinaa.
9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Just näinSpeedou kirjoitti:Tuo on muuten myös hyvä pointti, tuossa 93:ssa on melko pitkät välitykset ja aika huono veto vakiona alle 2000rpm, joten kierroksia ei sen alle kannata hirveesti tiputella. Kulutuskin vain noussee.
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.