 (sarkasmia), 900 vm97, 250tkm ajettu 2.0 vapari. Ulkoisesti ja sisäisesti hyvässä todella hyvässä kunnossa, jopa vakionopeudensäädin ja ilmastointi
 (sarkasmia), 900 vm97, 250tkm ajettu 2.0 vapari. Ulkoisesti ja sisäisesti hyvässä todella hyvässä kunnossa, jopa vakionopeudensäädin ja ilmastointi   
 Vaihdoin synteettiset 5w-40 öljyt ja tankkasin tankin täyteen ysivitosta niin alkoi kone pitää ihmeellistä "nakutusta"? joka menee kierrosten mukaan. Ja kun kierrokset laskevat niin putkessa vähän "paukkuu". Mikä mahtaa olla ongelma? Uskaltaakohan tuolla nyt ajaa nämä joulupäivät kun ei mikään huolto ole auki.
Myös termostaatti pitää ilmeisesti vaihtaa kun ei lämmöt nouse lähellekkään puolta väliä ja ei puhalla kunnolla lämmintä. Vai meneekö jollakin anturin vaihdolla mistä joku puhui.
Auttakaa

 
  
  Vaikka huoltokirjassa oli hieno rivi mobil formula leimoja
 Vaikka huoltokirjassa oli hieno rivi mobil formula leimoja  Pitääkö tuo huoltoon viedä että tuota sytytystä säätävät
 Pitääkö tuo huoltoon viedä että tuota sytytystä säätävät  