Itse muistan Saabeista tonnarin, jonka laitoin -34 C käyntiin lämmittämättä. Kovimmasta pakkasesta mistä olen startannut onnistuneesti auton käyntiin oli v. -81, jolloin mittari näytti -36 C. Mutta se olikin sitten toisen merkkinen kulkine.
Tuo ikkunoiden huurtuminen/jäätyminen on pitkälti kiinni esim. siitä, kuinka monta matkustajaa on kyydissä. Tai kuinka hikistä porukkaa siellä istuu. Sitten on tuo lumisilla kengillä autoon meno. Ratkaiseva tekijä on myös se, että onko auto sisältä lämmin, kun ajoon lähtee. Tekijöitä on kyllä monta.
Sen voin kyllä nykyisestä OG 9-3:sta sanoa, että siellä kyllä tarkenee. Lämpimin auto tähän mennessä. OG 900:ssa taas on ollut aina se ongelma, ettei puhallusteho riitä. Mutta kun vaan pitää huolta siitä, ettei lämpömittarin neula ala roikkumaan, niin kyllä siellä tarkenee. Mutta ylivoimaisesti paras lämmönjako lattiatilaan. Kaiken kaikkiaan
![Saab :saab:](./images/smilies/icon_saab.gif)
on erittäin hyvä talviauto, siis ennen kaikkea OG 900!