NG900 cab etuiskarit

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
pimilia
"Aero"
Viestit: 322
Liittynyt: Ti Maalis 30, 2004 08:34
Paikkakunta: Nokia

NG900 cab etuiskarit

Viesti Kirjoittaja pimilia »

Mitä eroa on NG900 ja NG900 cabrioletin etuiskareilla. Kun motonetista katsoin niin siellä luki iskareiden kohdalla että ei cabrio. Saman eroavaisuuden löysin muutamista alustasarjoja myyvistä nettikaupoista.

Eli siis autoni NG900 Turbo cab -97. Ja tällä hetkellä tarvisin ihan orkkis iskarit.
Alustasarjaa katellaan sitten myöhemmin. :D

Samalla tässä vois kysellä onkohan kenelläkään jäänyt oikean puoleista jenkkimallin vilkkua nurkkiin pyöriin.
#572
Saab 9-5 Wagon -04, Saab 900 Cab -97
vesa67
"Hölösuu"
Viestit: 4621
Liittynyt: To Tammi 25, 2007 17:34
Paikkakunta: Kangasala

Re: NG900 cab etuiskarit

Viesti Kirjoittaja vesa67 »

En usko että mitallisia eroja on. Omaan OG9-3 cabbeen laitoin Konin sarjan joka oli ihan umpikoriselle tarkoitettu ja hyvin sopii ja toimii.
Erot voi olla pilkunviilauksessa erilaisten akselipainojen suhteen cabbe/koppis
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style

E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
Nappe
"Hölösuu"
Viestit: 1095
Liittynyt: To Touko 08, 2003 15:25
Paikkakunta: Kerava

Re: NG900 cab etuiskarit

Viesti Kirjoittaja Nappe »

Samoin täällä, tasan samat iskarit laitoin 5ov 9-3:n ja avo 9-3:n alle.
Jouset avoon tuli peltikattosesta 3ov aerosta.
Saabit Sekalaisia_Saab-aiheisia_kuvia_vuosien_varrelta
Vastaa Viestiin