![Neutral :|](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Nyt sitten konttorilla todettiin pultin heiluvan sieltä mutterin päästä ja tukivarren puslan tietenkin siinä mukana ja hylkyyn meni. En viitsinyt selostaa tekemääni ranetusta konttorilla sen tarkemmin, mutta kun väljyyden syytä haettiin, mainitsin vain kierteen tuntuneen vähän oudolta tukivartta viimeksi vaihtaessani ja arvelin että se voisi jotenkin liittyä asiaan
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Nyt olisi sitten hyvät neuvot tarpeen, mitä ihmettä tuolle voisi tehdä. Kierteytyssarjan ja Helicoilin käyttöön tukivarren aukko on aivan liian pieni. Apurungon auki laikkaamisesta ja mutterin vaihtamisesta katsastusmies tuumi, että periaatteessa ei oikein suotavaa, mutta jos hyvin tekee niin ehkä sittenkin... Apurunko näytti tuosta kohtaa niin kapealta ja ikävän malliselta, että sen avaaminen siististi ja kokonaan katkaisematta voi olla sen verran hankala homma, että mieluummin jättäisin tekemättä.
Jääkö jäljelle muuta kuin hakea romikselta uusi apurunko ja vaihtaa se kokonaan? Melkoinen savotta yhden mutterin takia, saunan taakse se joka on tällaisen rakenteen mennyt suunnittelemaan. Millainen homma tuon apurungon tiputus loppujen lopuksi on, jollakulla varmaan on kokemusta?
Mitä tahansa muitakin ideoita otetaan ilomielin vastaan. Kässäristä pomppasi myös, mutta se nyt on normihomma ja pistän kerralla takapäästä kaiken uusiksi, kun palatkin alkavat olla jo tiensä lopputaipaleella.