Keljutusta!
Keljutusta!
Tuossa muutama viikkko sitten,kun tarkistettiin vikakoodit,niin IMM todettiin paskaksi. Vaihdoin sen käytettyyn. Nyt jonkin aikaa ajeltuani moottorin vikavalo syttyi taas,kehveli Sainkohan viallisen osan ,vai onkohan vika jossakin muualla? Oiskohan jollakulla antaa kultaisia neuvoja? Itse kyllä epäilen ,että vikaa pitäisi etsiä muualta, kun IMM:sta
Saab 9-3 Turbo Jubilee 170hv.-02(Musta)
Re: Keljutusta!
Se "uusi" käytetty voi myös olla paskana, sinuna olisin sijoittanut suoraan uuteen tai ainakin varmasti toimivaan.
Koita kysyä joltakin lainaan vaikka paikallisissa potkuissa jos tutuilta ei löydy
t7 saabeja.
Itsellä on ollut testattavana useampia immuja jotka kaikki päällisin puolin ehjiä ja siistejä, siltikin ero uuteen oli merkittävä kun
vertasi mreg/mair.
Jos softastasi löytyy sid info niin katso
kohtaavatko nuo yllämainitut toisensa?
Koita kysyä joltakin lainaan vaikka paikallisissa potkuissa jos tutuilta ei löydy
t7 saabeja.
Itsellä on ollut testattavana useampia immuja jotka kaikki päällisin puolin ehjiä ja siistejä, siltikin ero uuteen oli merkittävä kun
vertasi mreg/mair.
Jos softastasi löytyy sid info niin katso
kohtaavatko nuo yllämainitut toisensa?
v###u onneks on Saab (taas on saabistilla saab)
-03 95 aero A steg3
Ex-206 rc
ex-05 93 ss aero
#ssk-4707#
ex-99viggen e85 nappe st3,2
ex -00 93aero
-03 95 aero A steg3
Ex-206 rc
ex-05 93 ss aero
#ssk-4707#
ex-99viggen e85 nappe st3,2
ex -00 93aero
Re: Keljutusta!
[quote="aero t7"]Se "uusi" käytetty voi myös olla paskana, sinuna olisin sijoittanut suoraan uuteen tai ainakin varmasti toimivaan.
Koita kysyä joltakin lainaan vaikka paikallisissa potkuissa jos tutuilta ei löydy
t7 saabeja.
Itsellä on ollut testattavana useampia immuja jotka kaikki päällisin puolin ehjiä ja siistejä, siltikin ero uuteen oli merkittävä kun
vertasi mreg/mair.
Jos softastasi löytyy sid info niin katso
kohtaavatko nuo yllämainitut toisensa?[/q Nyt ei ymmärrä? Voisitko selittää selkokielellä nuo softa,mreg/mair+muut kohtaamisjutut? Tässä autossa on käsittääkseni tehdasviritys =170hv. Ja pitäisi mennä kurssille opettelemaan tietokoneen käyttöä
Koita kysyä joltakin lainaan vaikka paikallisissa potkuissa jos tutuilta ei löydy
t7 saabeja.
Itsellä on ollut testattavana useampia immuja jotka kaikki päällisin puolin ehjiä ja siistejä, siltikin ero uuteen oli merkittävä kun
vertasi mreg/mair.
Jos softastasi löytyy sid info niin katso
kohtaavatko nuo yllämainitut toisensa?[/q Nyt ei ymmärrä? Voisitko selittää selkokielellä nuo softa,mreg/mair+muut kohtaamisjutut? Tässä autossa on käsittääkseni tehdasviritys =170hv. Ja pitäisi mennä kurssille opettelemaan tietokoneen käyttöä
Saab 9-3 Turbo Jubilee 170hv.-02(Musta)
Re: Keljutusta!
Ihan kun minäkään ymmärtäisin sen tietokoneen päälle
sen enempää
Autosi mittaa ilmamassaa eli:
mreg=pyydetty ilmamassa
mair=toteutunut ilmamassa
sid info=softasta (moottorin ohjauksesta) ohjelmoimalla esiin tuleva
tieto valikko josta löytyy nuo kummatkin lukemat.
eli jos autossasi olisi se ollut niin olisi ollut helppo todeta
että kohtaavatko nuo arvot kun painat kunnolla kaasua.
Kertoo imm viasta jos toteutunut jää paljon alle pyydetyn.
Eli koodin lukuun ja arvotaan sitten lisää..
sen enempää
Autosi mittaa ilmamassaa eli:
mreg=pyydetty ilmamassa
mair=toteutunut ilmamassa
sid info=softasta (moottorin ohjauksesta) ohjelmoimalla esiin tuleva
tieto valikko josta löytyy nuo kummatkin lukemat.
eli jos autossasi olisi se ollut niin olisi ollut helppo todeta
että kohtaavatko nuo arvot kun painat kunnolla kaasua.
Kertoo imm viasta jos toteutunut jää paljon alle pyydetyn.
Eli koodin lukuun ja arvotaan sitten lisää..
v###u onneks on Saab (taas on saabistilla saab)
-03 95 aero A steg3
Ex-206 rc
ex-05 93 ss aero
#ssk-4707#
ex-99viggen e85 nappe st3,2
ex -00 93aero
-03 95 aero A steg3
Ex-206 rc
ex-05 93 ss aero
#ssk-4707#
ex-99viggen e85 nappe st3,2
ex -00 93aero