Keljutusta!

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
ekark1
"Tuplakaasari"
Viestit: 96
Liittynyt: La Loka 27, 2007 14:28
Paikkakunta: Iisalmi

Keljutusta!

Viesti Kirjoittaja ekark1 »

Tuossa muutama viikkko sitten,kun tarkistettiin vikakoodit,niin IMM todettiin paskaksi. Vaihdoin sen käytettyyn. Nyt jonkin aikaa ajeltuani moottorin vikavalo syttyi taas,kehveli :evil: Sainkohan viallisen osan ,vai onkohan vika jossakin muualla? Oiskohan jollakulla antaa kultaisia neuvoja? Itse kyllä epäilen ,että vikaa pitäisi etsiä muualta, kun IMM:sta :cry:
Saab 9-3 Turbo Jubilee 170hv.-02(Musta)
Wagonisti
"Hirsch"
Viestit: 728
Liittynyt: La Elo 11, 2007 12:44
Paikkakunta: Äänekoski

Re: Keljutusta!

Viesti Kirjoittaja Wagonisti »

Ei muuta ku vikakoodin lukuun, sitä kautta helpoin lähestyä ongelmaa.
Ahdonvoimaa
aero t7
"Aero"
Viestit: 413
Liittynyt: Ke Heinä 04, 2007 14:35
Paikkakunta: vantaa

Re: Keljutusta!

Viesti Kirjoittaja aero t7 »

Se "uusi" käytetty voi myös olla paskana, sinuna olisin sijoittanut suoraan uuteen tai ainakin varmasti toimivaan.
Koita kysyä joltakin lainaan vaikka paikallisissa potkuissa jos tutuilta ei löydy
t7 saabeja.
Itsellä on ollut testattavana useampia immuja jotka kaikki päällisin puolin ehjiä ja siistejä, siltikin ero uuteen oli merkittävä kun
vertasi mreg/mair.
Jos softastasi löytyy sid info niin katso
kohtaavatko nuo yllämainitut toisensa?
v###u onneks on Saab (taas on saabistilla saab)
-03 95 aero A steg3
Ex-206 rc
ex-05 93 ss aero
#ssk-4707#
ex-99viggen e85 nappe st3,2
ex -00 93aero
ekark1
"Tuplakaasari"
Viestit: 96
Liittynyt: La Loka 27, 2007 14:28
Paikkakunta: Iisalmi

Re: Keljutusta!

Viesti Kirjoittaja ekark1 »

[quote="aero t7"]Se "uusi" käytetty voi myös olla paskana, sinuna olisin sijoittanut suoraan uuteen tai ainakin varmasti toimivaan.
Koita kysyä joltakin lainaan vaikka paikallisissa potkuissa jos tutuilta ei löydy
t7 saabeja.
Itsellä on ollut testattavana useampia immuja jotka kaikki päällisin puolin ehjiä ja siistejä, siltikin ero uuteen oli merkittävä kun
vertasi mreg/mair.
Jos softastasi löytyy sid info niin katso
kohtaavatko nuo yllämainitut toisensa?[/q Nyt ei ymmärrä? Voisitko selittää selkokielellä nuo softa,mreg/mair+muut kohtaamisjutut? Tässä autossa on käsittääkseni tehdasviritys =170hv. Ja pitäisi mennä kurssille opettelemaan tietokoneen käyttöä :mrgreen:
Saab 9-3 Turbo Jubilee 170hv.-02(Musta)
aero t7
"Aero"
Viestit: 413
Liittynyt: Ke Heinä 04, 2007 14:35
Paikkakunta: vantaa

Re: Keljutusta!

Viesti Kirjoittaja aero t7 »

Ihan kun minäkään ymmärtäisin sen tietokoneen päälle
sen enempää :lol:
Autosi mittaa ilmamassaa eli:
mreg=pyydetty ilmamassa
mair=toteutunut ilmamassa
sid info=softasta (moottorin ohjauksesta) ohjelmoimalla esiin tuleva
tieto valikko josta löytyy nuo kummatkin lukemat.
eli jos autossasi olisi se ollut niin olisi ollut helppo todeta
että kohtaavatko nuo arvot kun painat kunnolla kaasua.
Kertoo imm viasta jos toteutunut jää paljon alle pyydetyn.
Eli koodin lukuun ja arvotaan sitten lisää..
v###u onneks on Saab (taas on saabistilla saab)
-03 95 aero A steg3
Ex-206 rc
ex-05 93 ss aero
#ssk-4707#
ex-99viggen e85 nappe st3,2
ex -00 93aero
Vastaa Viestiin