Päivää voorumille!
Elikkäs ongelmana ahtopaineet, jotka eivät nouse kuin satunnaisesti yli peruspaineen.
W-letku irti ahtaa vaikka kuuhun.
Magneettiventtiili on vaihdettu ja sitä testailtu, olettaisin sen olevan toimiva.
Ilmanottotötteröön kun puhaltaa ei pihise.
By-pass on myös uusittu ja tulppia vaihdeltu. Aktuaattori on forgen keltainen.
Kylmällä ilmalla tuossa eräänä yönä ahtoi yllättäen ilmeisesti fuel cuttiin asti kun nykäisi,
ja oli muutenkin pirteän oloinen.
Kyssäri siis olisikin, että voisiko tämän aiheuttaa DI-kasetin viallisuus, vai mikä ne ahdot voisi tipauttaa?
CE-valo ei ole välkkynyt kertaakaan.
Hakua on tietysti jo rajusti käytelty, mutta lisävinkkejä kaivataan. DI-kasettia tässä vähän epäilisin,
mahtavatko antaa toimivaa testiin merkkihuollosta..?
Tulpatkin voisi vielä piruuttaan uusia, jos motonetissa olisi joskus alle tunnin jono.
Auto on siis 9-3 -99 T5-koneella
-Riku
Ahto-ongelma, perusongelma
Ahto-ongelma, perusongelma
#4195
Mitsubishi Outlander PHEV -16
exät: Saab 9-3 SC 1.9 TTid -09 | 9-5 Aero BP+++ -02 | 9-5 2.3T -01 BP | 9-3t SE -99 steg3
Mitsubishi Outlander PHEV -16
exät: Saab 9-3 SC 1.9 TTid -09 | 9-5 Aero BP+++ -02 | 9-5 2.3T -01 BP | 9-3t SE -99 steg3
Re: Ahto-ongelma, perusongelma
Mankkuvena on edelleen se epäilyksenalainen #1, nuo T5 venat on niin usein hajalla ja monesti juuri kuvailemallasi tavalla.
Toki muitakin vaihtoehtoja on, DI-kasetti ei ole mahdoton mutta ei se todennäköisin.
Toki muitakin vaihtoehtoja on, DI-kasetti ei ole mahdoton mutta ei se todennäköisin.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Re: Ahto-ongelma, perusongelma
Jep, tätäkin on kyllä mietitty. Sitä vaan ei helpolla tahdo hyväksyä että olis suoraan laatikosta rikkinäinen tuo vena. Toimii yhtä hyvin/huonosti kuin vanhakin.
Ja tosiaan kun vilposemmalla koneella tuntuisi toimivan paremmin.
Mnoh, pitää jatkaa hutkimista.
-Riku
Ja tosiaan kun vilposemmalla koneella tuntuisi toimivan paremmin.
Mnoh, pitää jatkaa hutkimista.
-Riku
#4195
Mitsubishi Outlander PHEV -16
exät: Saab 9-3 SC 1.9 TTid -09 | 9-5 Aero BP+++ -02 | 9-5 2.3T -01 BP | 9-3t SE -99 steg3
Mitsubishi Outlander PHEV -16
exät: Saab 9-3 SC 1.9 TTid -09 | 9-5 Aero BP+++ -02 | 9-5 2.3T -01 BP | 9-3t SE -99 steg3