Ulkopeilien sähköt hukassa
Ulkopeilien sähköt hukassa
Lyhyt pinnani ei löytänyt ETSI:llä apua aiheesta. Eli ulkopeilien sähkösäätö ei toimi, vaikka mielestäni sulake on kunnossa. Miten kytkimen saisi siististi irti peilikolmiosta tarkistusta/vaihtoa varten?
Video meliora propoque deteriora sequor -
tiedän mikä on oikein, mutta kuitenkin teen väärin
Re: Ulkopeilien sähköt hukassa
kampeamalla peilikolmio irti ruuvimeisselillä
# 4490
tech 2 ohjelmoinnit ja vikakoodien luvut kaikkiin automerkkeihin p.044-2100131
Hmmm...
Eli siis peilikolmio tarvii kirvottaa ennen kuin kytkin irtoaa...? Kokeillaan...
Eli siis peilikolmio tarvii kirvottaa ennen kuin kytkin irtoaa...? Kokeillaan...
Video meliora propoque deteriora sequor -
Mulla tuntuu olevan kans sama ongelma, tai tarkemmin se, että peilit kiikkuvat ainoastaan ylä/alasuunnassa.
Ei sinänsä mikään iso pulma, koska olen manuaalisesti säätänyt peilit itselleni sopivaksi ja autoa ei aja muut kuin minä.
Oishan ne sähköpeilit kiva tietysti saada kuntoon (kun ovat kerran olemassa), mutta joku tiesi kertoa, että moottorit menisivät uusiksi. -Kannattaa siis jostain hylystä napata molemmat peilit.
Ei sinänsä mikään iso pulma, koska olen manuaalisesti säätänyt peilit itselleni sopivaksi ja autoa ei aja muut kuin minä.
Oishan ne sähköpeilit kiva tietysti saada kuntoon (kun ovat kerran olemassa), mutta joku tiesi kertoa, että moottorit menisivät uusiksi. -Kannattaa siis jostain hylystä napata molemmat peilit.
NG 9³ SS 1.8t Linear Business, M5 (MY2008) Snow Silver
(jäsen 44862)
(jäsen 44862)
Mulla ei peilit toimineet kuin ylöspäin kun nykyisen kolkin ostin. Puhdistin ja rasvasin kytkimen ja ovat sen jälkeen toimineet.
Saab 9-3 2.2Tid -99 475tkm
Saab 900i 2.1 16v -92 485tkm
Saab 900i 2.1 16v -92 240tkm Varaosiksi
Saab 900i 2.1 16v -92 485tkm
Saab 900i 2.1 16v -92 240tkm Varaosiksi
useimmiten vika on juurikin katkaisimessa (siinä jolla säädetään peilien sentoa)
# 4490