Omaksi riemukseen ja kesäpäivän kunniaksi 900S 2.0i päästi jäähdytinnesteet ilmojen teille ja simahti omatoimisesti risteykseen. En tietenkään hyvillä fiiliksillä körötellessä huomannut lämpöjen nousua, joten kaikki ainekset katastrofille koneen suhteen on ilmassa. Kantta avatessa koneen oikealta puolella ilm. jäähdytinnesteletkussa n. 1 cm halkeama, josta komea höyrysuihku tuprusi. Jäähdytinnestesäiliö rutikuiva. Hyvää ennustetta varmaankin lisää voimakas palaneen käry konetilassa... Jäähdyttyä testasin, että pyörähtääkö kone ja tosi epäterveenoloinen rutina (pyörähti sentään).
Alkaa usko loppua tän NG:n kanssa, kun puolen vuoden sisään jo 3. remontti autossa.
Saa vapaasti pistää diagnoosiveikkailuja vaurioiden suhteen..?
NG900 päästi höyryt (ja toiv. ei leiponut kiinni)
NG900 päästi höyryt (ja toiv. ei leiponut kiinni)
Toistaiseksi ajellaan Audilla.
Ng 900S 2.0 -95 (myyty)
Og 900i -88 (rosvo vei)
Ng 900S 2.0 -95 (myyty)
Og 900i -88 (rosvo vei)
Re: NG900 päästi höyryt (ja toiv. ei leiponut kiinni)
Noniin... Termostaatti mennyt rikki, ilmeisesti letku paineen alla pettänyt. Nyt näiden vaihdon jälkeen kone käy entisellä käyntiäänellään, mutta lämmöt nousee nopeasti ja jäähdytinnesteitä kuluu. Moottorikannen tiivisteet hajalla..? Ja kannen kunto muuten vielä epäselvä.
Nopeen paikallisen soittelukierroksen jälkeen ainut auki oleva korjaamo lähikunnissa kertoo, että kansiremppa + mahd. kannen oikaisu kustannuksineen menisi lähelle 1000 euroa , mikä kuulosti aika rempseältä pyynniltä... Mikä olisi järkevä hinta hommalle?
Nopeen paikallisen soittelukierroksen jälkeen ainut auki oleva korjaamo lähikunnissa kertoo, että kansiremppa + mahd. kannen oikaisu kustannuksineen menisi lähelle 1000 euroa , mikä kuulosti aika rempseältä pyynniltä... Mikä olisi järkevä hinta hommalle?
Toistaiseksi ajellaan Audilla.
Ng 900S 2.0 -95 (myyty)
Og 900i -88 (rosvo vei)
Ng 900S 2.0 -95 (myyty)
Og 900i -88 (rosvo vei)
Re: NG900 päästi höyryt (ja toiv. ei leiponut kiinni)
Juu kansihan siitä varmaan on mennyt, tai ainakin tiiviste.
Pari tuttua teettättänyt täälläpäin tonnareihin kansiremppooja ja hinta tainnut pyöri siinä 500-600€.
Osta multa ehjä 2.3i:n kansi siihen, motonetistä tiiviste ja laitat ite paikoilleen niin tulee halvemmaksi
Pari tuttua teettättänyt täälläpäin tonnareihin kansiremppooja ja hinta tainnut pyöri siinä 500-600€.
Osta multa ehjä 2.3i:n kansi siihen, motonetistä tiiviste ja laitat ite paikoilleen niin tulee halvemmaksi
9000 Aero -97 RE85
9-5 Aero -01 Biopower
9-5 Aero -01 Biopower
- sabatti 96
- "Hölösuu"
- Viestit: 1092
- Liittynyt: Ma Helmi 25, 2008 16:28
- Paikkakunta: Knummi
Re: NG900 päästi höyryt (ja toiv. ei leiponut kiinni)
Jos motti rupee syömään paljon öljyä, niin voi olla että sylinteriputket on muotoutunu soikioiksi.
SAAB 9-3 T7 -99/00 HOT SE Ei tällä vielä kuuhun mennä
SAAB 9-3 -98 2.0 cabriolet
SAAB 96 -75 Das Båten
Tunturi pappa Delivery Automatic -74
Bella 440 TL & yamaha 50+ vauhtipotkuri
Fordson super dexta
SAAB 9-3 -98 2.0 cabriolet
SAAB 96 -75 Das Båten
Tunturi pappa Delivery Automatic -74
Bella 440 TL & yamaha 50+ vauhtipotkuri
Fordson super dexta