Märkä takaluukku
Märkä takaluukku
Kertokaapa viisaat mistä ihmeestä johtuu "kosteus" takaluukussa kun kyseessä oleva auto on 9-3 -01 ?? Ja joo tyyppivika taitaa olla kun olen huomannut sitä esiintyvän muillakin mutta miten kontin saisi pysymään kuivana kun edellinen omistaja on jo silikonit iskareiden yläpäähän laittanut ja pohjassa oleva vesi tulppa on ollut pois jonkin aikaa ja silti matto kastuu... Inhottavaa ja kiusallista pientä kiusaa... 

Re: Märkä takaluukku
takavaloumpiot falskaavat?
http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.ph ... o&start=15
Tuolta jotain.
Tankkaus aukko voi vuotaa saumoistaan nimittäin peltisaumat. Linkissä minun laittamia linkkejä kuviin. Nämä kuvatukset ja muutkin vesivuoto vinkit pitäisi olla usein kysyttyjen joukossa että porukka saisi apuja nopeasti.
Tuolta jotain.
Tankkaus aukko voi vuotaa saumoistaan nimittäin peltisaumat. Linkissä minun laittamia linkkejä kuviin. Nämä kuvatukset ja muutkin vesivuoto vinkit pitäisi olla usein kysyttyjen joukossa että porukka saisi apuja nopeasti.
Saab 9-3 SC 2,0t my:2011.
900i 8v kat. 2d Sedan vm:1990. Osa aika eläkkeellä, Beryl green.
96 vm:1977b . Taivaan sininen? ja Saab polkupyörä
900i 8v kat. 2d Sedan vm:1990. Osa aika eläkkeellä, Beryl green.
96 vm:1977b . Taivaan sininen? ja Saab polkupyörä
Ei muuta kuin kaikki verhoilut ja valot kontista veks ja tutkimaan. Kuten jo mainittu takavaloumpioiden tiivisteet, eivät ole kalliit ~16e/ kpl eli kannattaa uusia. Kunnolla vettä bensatankin luukkuun, jos sieltä falskaa niin kyllä se kontissa sitten näkyy kun on verhoilut pois. Jos keskimmäinen takajarruvalo on luukussa(cab) , niin tutki se ja rekisterikilven valojen lista.
Ok kiitoksia neuvoista taas tietää mitä vkl tekee!!