Peräpään huojunta

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
Avatar
jartsi
"Turbo"
Viestit: 273
Liittynyt: Pe Joulu 23, 2005 20:35
Paikkakunta: Kaarina

Peräpään huojunta

Viesti Kirjoittaja jartsi »

Morjens! Mitä tarttis tehrä kun ysikolmosen -vm 99
perä on levoton, kun tuollainen keskikokoinen vaunu on koukussa.
Vaihdettu kaasuiskarit nyt perä on painettaessa kun yhtä puuta sitten on vaihdettu pari isoa puslaa. Joku puhuu paksummasta poikittaistuki tangosta. Joku ilmaiskareista?? Hyviä vinkkejä kiitos!!!
Jartsi
jusa_71
"Hölösuu"
Viestit: 1631
Liittynyt: La Kesä 25, 2005 20:50
Paikkakunta: lahti

Re: Peräpään huojunta

Viesti Kirjoittaja jusa_71 »

jäykemmät jouset olisi varmaan kanssa yksikonsti vielä lisää.
mutta mites on vaunu lastattu. aisapaino tulisi olla maksimissaan 75kg.
silloin sen pitäisi käyttäytyä erittän nätisti
tietenkään vetokidassa ei saa olla välystä eli olisi hyvä jos olisi kitkavetopää vaunussa.
ite vetelen 1600kg vaunua joka tulee perässä nätisti vakio alustalla
tosin pitäs kyllä laittaa jäykemmät iskarit ja jouset :roll:
# 4490
tech 2 ohjelmoinnit ja vikakoodien luvut kaikkiin automerkkeihin p.044-2100131
Oze
"Turbo"
Viestit: 286
Liittynyt: Ti Heinä 08, 2008 13:49
Paikkakunta: Jyväskylän korpilahti

Re: Peräpään huojunta

Viesti Kirjoittaja Oze »

vaunu lastattu takapainoseks?
Nissan Pathfinder 2.5 dci se
Avatar
jartsi
"Turbo"
Viestit: 273
Liittynyt: Pe Joulu 23, 2005 20:35
Paikkakunta: Kaarina

Re: Peräpään huojunta

Viesti Kirjoittaja jartsi »

Jep! Sitä on kokeiltu aisapainolla 45kg-90kg Ja tavarat kodallaan sisällä.
Tässä taannoin kokeiltiin Volkswagen Transporterin perässä ja vauhtia
oli REILUSTI eikä huojunut pätkääkään. Väittävät jotka "tietävät" että
9-5 olisi parempi vetoauto erilaisen takaakselinstonsa ansiosta. en tiiä.
mutta se siitä ei enä hätiä mitiä koska Olen vaihtanut vaunun asuntoautoon koska en raaskinut luopua saabistani piste.
Jartsi
Vastaa Viestiin