Moniurahihna

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
Janne_
"Ruisku"
Viestit: 143
Liittynyt: Ke Elo 18, 2010 20:10
Paikkakunta: Merikarvia

Moniurahihna

Viesti Kirjoittaja Janne_ »

Pitäisi kiristää moniurahihnaa, tapahtuuko kiristys laturilla vai miten? :roll:
Saab NG900 96' 2.0t
är.jii
"Viggen"
Viestit: 607
Liittynyt: Su Loka 21, 2007 17:48
Paikkakunta: Parkano

Re: Moniurahihna

Viesti Kirjoittaja är.jii »

Toisin sanoen, uusi hihna :wink:
samakaitsensitteonniinväliä, millä ajaa
900 cab -95
9-3 se -01
9-3 Ttdi -11 9-3 cab -08 aero hirch
vesa67
"Hölösuu"
Viestit: 4621
Liittynyt: To Tammi 25, 2007 17:34
Paikkakunta: Kangasala

Re: Moniurahihna

Viesti Kirjoittaja vesa67 »

Siellä on ihan sitä varten jousivoimainen kiristin, laturiin ei ole tarvis koskea. Jos hihna on löysä niin se on liian pitkä tai venynyt. Vaihda samalla pienin taittopyörä ja kunnosta riippuen kiristimen pyörä.

kiristintä voit käsitellä laittamalla 1/2" jatkovarren koloonsa (näkyy ylhäältä katsottaessa apparin puolen etutolpasta parikyt senttiä läppäkoteloa kohti). Vetämällä keulaa kohti löysää hihnankiristintä ja hihna saa tiputettua taittopyörän päältä pois.
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style

E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
Vastaa Viestiin