Semmonen vika ilmenny ku antaa runtua ni alkaa öljy kärytä..
Sen verran tutkin että tulee ahtimen alta/taka puolelta??
Katoin sitä öljyn paluu letkua...tuntuu että se on liian lyhyt???
Osaisko joku sanoa mistä se vuoto ja kärytys tulee, joku heikko lenkki?
Ei kumminkaan normaali ajossa käryä nii paljon!
Öljyn haju kiihdytyksissä!
Öljyn haju kiihdytyksissä!
Saab 9-3/00 Steg3
Carina E Gti
Carina E Gti
Re: Öljyn haju kiihdytyksissä!
Jos tulee pakoputken päästä niin ahdin alkaa käymään väljäksi. Onko T5 vai T7 kone ?
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
Re: Öljyn haju kiihdytyksissä!
kai se on T5 kone autona on 9-3 vm.00??
Edellinen omistaja oli vaihtannu timmin t25 vanhan väljän tilalle..
Edellinen omistaja oli vaihtannu timmin t25 vanhan väljän tilalle..
Saab 9-3/00 Steg3
Carina E Gti
Carina E Gti
Re: Öljyn haju kiihdytyksissä!
No hankala täältä asti nähdä mikä kone siinä on. Tarkenna vaikka ensin mistä se käry tulee, pakoputken takapäästä vai konetilasta ?
Jos ahdin on vaihdettu niin minkä väriset tulpat on ? Mahtaisko venttiilivarren kumit kilometrien myötä olla kovettuneet ja falskaa öljyä palotilaan.
Oletko katsonut paljonko edellisen turbon jäljiltä jäi paineputkistoon öljyä poltettavaksi ?
Yhtälailla, jos kone huohottaa ihan satasella niin sehän menee turbon imusiipien kautta kiertoon ja ei ihme jos voimasavua tulee. Voit kokeilla laittaa sen imuputkeen tulevan huohotusputken limupulloon ja tulppaat imupuolelle menevän reiän ja seuraat paljonko tulee rasvaa pullon pohjalle ja loppuiko savutus.
Jos ahdin on vaihdettu niin minkä väriset tulpat on ? Mahtaisko venttiilivarren kumit kilometrien myötä olla kovettuneet ja falskaa öljyä palotilaan.
Oletko katsonut paljonko edellisen turbon jäljiltä jäi paineputkistoon öljyä poltettavaksi ?
Yhtälailla, jos kone huohottaa ihan satasella niin sehän menee turbon imusiipien kautta kiertoon ja ei ihme jos voimasavua tulee. Voit kokeilla laittaa sen imuputkeen tulevan huohotusputken limupulloon ja tulppaat imupuolelle menevän reiän ja seuraat paljonko tulee rasvaa pullon pohjalle ja loppuiko savutus.
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
Re: Öljyn haju kiihdytyksissä!
Eiköstuota melkolailla harvoin runtua antaessa ja sen jälkeen on nenä pakoputken päässä?
Ja eikös näissä myös, kuten Tonnareissakin mene sattumoisin ahtimen öljynpaluuränni öljypohjalle juuri sattuvasti jotakuinkin DP:n tai katalysaattorin yläpuolelta?

Ja eikös näissä myös, kuten Tonnareissakin mene sattumoisin ahtimen öljynpaluuränni öljypohjalle juuri sattuvasti jotakuinkin DP:n tai katalysaattorin yläpuolelta?