2.0->2.0t

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
cab95
"Aero"
Viestit: 380
Liittynyt: Ma Elo 17, 2009 15:03

Re: 2.0->2.0t

Viesti Kirjoittaja cab95 »

Millä ilveellä suomen kilpiin on saatu kaasari ng900??Japsit ja samara lienevät ainoita katalysaattori+sähköinen kaasari virityksiä.
Juissi
"Kaasari"
Viestit: 31
Liittynyt: La Loka 03, 2009 17:49

Re: 2.0->2.0t

Viesti Kirjoittaja Juissi »

Äh no jos ei kysyjälle vielä auennut tämä juttu niin juju on tässä: sinulla menee iloisesti sekaisen vapari, turbo, kaasari ja ruisku. Ei tässä korin kuntoa ihmetelty.
SS
"Hölösuu"
Viestit: 3491
Liittynyt: Pe Joulu 31, 2004 20:21
Paikkakunta: Pirkkala

Re: 2.0->2.0t

Viesti Kirjoittaja SS »

Japsit ja samara lienevät ainoita katalysaattori+sähköinen kaasari virityksiä.
Aiheesta karataan ja kauas, mutta on noita Pierburgin tekeminä ollut myös ainakin Volkkareissa, ihan suomeen tuotuna ja vähäpäästöisinä.
Oli: OG9-3 2.0t 2003
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
Vastaa Viestiin