Uudet jousijalat

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
pepe
"Kaasari"
Viestit: 25
Liittynyt: Ke Joulu 21, 2005 23:17
Paikkakunta: Kuopio

Re: Uudet jousijalat

Viesti Kirjoittaja pepe »

Hei olen silti verisesti saabisti vaikka tälläisia puhelen, ja, vaikka ei ole saabia tällä hetkellä olosuhteiden pakosta,koska saab ei ole tehnyt seitsemän henkeä vetävää autoa, ei mahuta pienempää.Anteeks jos loukkasin jonkun mieltä. Ei ollut tarkoitus! Nöyrin anteeksi pyyntöni!
Minuteman
"Hölösuu"
Viestit: 4597
Liittynyt: Ma Syys 04, 2006 09:00
Paikkakunta: Suomi

Re: Uudet jousijalat

Viesti Kirjoittaja Minuteman »

pepe kirjoitti:Kyllähän rallissa koria vahvitetaan hitsaamalla lisä saumoja, mutta ei tukivarsia eikä ohjauksen osia. Ne pitetään valmiiksi vahvistetut,paitsi jokkis nillä ei saakaan ajaa liikenteessä.
Aatellaan tilanne että olen korjautanut jousijalan hitsaamalla ja ajan kolarin ja joku kuolee,ja syyksi todetaan ,vaikka murtunut jousijalan hitsaus(jäänyt joku huokonen hitsaukseen). Tutkijalautakunta toteaa tapauksen ja ryhtyy selvittämään missä hitsattu ja katsastettu. Sen jälkeen vakuutusyhtiö kyselee että kuka maksaa tämän hitsauksen tuloksen. Veikkaan että sillä korjaamolla ei oo helpoo sen jälkeen,eikä sillä katsastus miehellä.Kuka ottaa vastuu?
Ei ole tarkoitus riidellä eikä haastaa riitaa!!!! Asiat täytyy miettiä pitemmälle varsinkin,jos on yrittäjä!
Muun, mitä ilmeisimmin ypöyksin muna kädessä ja vihaisesti ruudulle syljetyn perjantaipölinäsi, oikeastaan voikin sivuuttaa pelkkänä palveluksena Darwinismille ja meidän kaikkien yhteiselle Geenipoolille.

Mutta jos todellakin olet Yrittäjä tuonkaltaisella pissis-Kieliopilla, voin sanoa jotta soon onneksi olkoon. Elä pitkään ja menesty! :lol:
pepe
"Kaasari"
Viestit: 25
Liittynyt: Ke Joulu 21, 2005 23:17
Paikkakunta: Kuopio

Re: Uudet jousijalat

Viesti Kirjoittaja pepe »

Olen vanhansaabismin uhreja!
Se on sairautta en voi sille mitään!
Ja minuuttimiehelle terkkuja: Taidat olla kansakoulun opettaja?
core2
"Hölösuu"
Viestit: 4533
Liittynyt: Pe Kesä 04, 2010 18:57
Paikkakunta: Nyköping

Re: Uudet jousijalat

Viesti Kirjoittaja core2 »

pepe kirjoitti:Kyllähän rallissa koria vahvitetaan hitsaamalla lisä saumoja, mutta ei tukivarsia eikä ohjauksen osia. Ne pitetään valmiiksi vahvistetut.
Jokuhan ne valmiiksi vahvistetutkin tekee ja jos kysymyksessä on Saab niin ne tekee joku jolla on oikeus niitä tehdä, tähän toteamukseesi "mutta ei tukivarsia eikä ohjauksen osia" sanon ja kysyn oletko nähnyt Saab rallyautoa läheltä ja sen alta?
pepe kirjoitti:Kertokaa mulle että missä autokorjaamossa hitsari joka hitsaa vitosen saumoja ja on siitä viellä paperit? Kyllä ne jannut on rahahommissa jossain muualla!
Tuskin löydät sitä tai tätä hitsaria autokorjaamolta, mutta ainoa ja yksinkertaisin syy siihen on ettei siellä vaadita luokka hitsareita.

Sinun olisi oikein hyvä ottaa yhteys vaikka kaveriin nimimerkiltä "tikkis" hän osaa kertoa mitä Saabeissa vahvistellaan ja mitä ei saa vahvistaa rallyreleessä.
Miksi olla vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voi olla täysin mahdoton.
pepe
"Kaasari"
Viestit: 25
Liittynyt: Ke Joulu 21, 2005 23:17
Paikkakunta: Kuopio

Re: Uudet jousijalat

Viesti Kirjoittaja pepe »

Minä kysyn ja kysyn onko ne tieliikenne kelpoisia, eli hyväksyttyjä myös normi katsastuksessa!
pepe
"Kaasari"
Viestit: 25
Liittynyt: Ke Joulu 21, 2005 23:17
Paikkakunta: Kuopio

Re: Uudet jousijalat

Viesti Kirjoittaja pepe »

Kuule Mimmi se 96 ei varmaankaan ollut 96 vaan vitonen ja niitä ei saa enää. Vaikka olenkin "nostallikko" niin niitä ei ole enää kaupan (7-hengen saabia)
pepe
"Kaasari"
Viestit: 25
Liittynyt: Ke Joulu 21, 2005 23:17
Paikkakunta: Kuopio

Re: Uudet jousijalat

Viesti Kirjoittaja pepe »

core2 kirjoitti:
pepe kirjoitti:Kyllähän rallissa koria vahvitetaan hitsaamalla lisä saumoja, mutta ei tukivarsia eikä ohjauksen osia. Ne pitetään valmiiksi vahvistetut.
Jokuhan ne valmiiksi vahvistetutkin tekee ja jos kysymyksessä on Saab niin ne tekee joku jolla on oikeus niitä tehdä, tähän toteamukseesi "mutta ei tukivarsia eikä ohjauksen osia" sanon ja kysyn oletko nähnyt Saab rallyautoa läheltä ja sen alta?
pepe kirjoitti:Kertokaa mulle että missä autokorjaamossa hitsari joka hitsaa vitosen saumoja ja on siitä viellä paperit? Kyllä ne jannut on rahahommissa jossain muualla!
Tuskin löydät sitä tai tätä hitsaria autokorjaamolta, mutta ainoa ja yksinkertaisin syy siihen on ettei siellä vaadita luokka hitsareita.

Sinun olisi oikein hyvä ottaa yhteys vaikka kaveriin nimimerkiltä "tikkis" hän osaa kertoa mitä Saabeissa vahvistellaan ja mitä ei saa vahvistaa rallyreleessä.

Otan jos löydän!
pepe
"Kaasari"
Viestit: 25
Liittynyt: Ke Joulu 21, 2005 23:17
Paikkakunta: Kuopio

Re: Uudet jousijalat

Viesti Kirjoittaja pepe »

pepe kirjoitti:
core2 kirjoitti:
pepe kirjoitti:Kyllähän rallissa koria vahvitetaan hitsaamalla lisä saumoja, mutta ei tukivarsia eikä ohjauksen osia. Ne pitetään valmiiksi vahvistetut.
Jokuhan ne valmiiksi vahvistetutkin tekee ja jos kysymyksessä on Saab niin ne tekee joku jolla on oikeus niitä tehdä, tähän toteamukseesi "mutta ei tukivarsia eikä ohjauksen osia" sanon ja kysyn oletko nähnyt Saab rallyautoa läheltä ja sen alta?
pepe kirjoitti:Kertokaa mulle että missä autokorjaamossa hitsari joka hitsaa vitosen saumoja ja on siitä viellä paperit? Kyllä ne jannut on rahahommissa jossain muualla!
Tuskin löydät sitä tai tätä hitsaria autokorjaamolta, mutta ainoa ja yksinkertaisin syy siihen on ettei siellä vaadita luokka hitsareita.

Sinun olisi oikein hyvä ottaa yhteys vaikka kaveriin nimimerkiltä "tikkis" hän osaa kertoa mitä Saabeissa vahvistellaan ja mitä ei saa vahvistaa rallyreleessä.

Otan jos löydän!
en löytänyt häntä luettolosta!
pepe
"Kaasari"
Viestit: 25
Liittynyt: Ke Joulu 21, 2005 23:17
Paikkakunta: Kuopio

Re: Uudet jousijalat

Viesti Kirjoittaja pepe »

Mimmi kirjoitti:
pepe kirjoitti:Hei olen silti verisesti saabisti vaikka tälläisia puhelen, ja, vaikka ei ole saabia tällä hetkellä olosuhteiden pakosta,koska saab ei ole tehnyt seitsemän henkeä vetävää autoa, ei mahuta pienempää.Anteeks jos loukkasin jonkun mieltä. Ei ollut tarkoitus! Nöyrin anteeksi pyyntöni!
Taidat ollakin tekosaabisti, kun väität perättömiä.
Saab 96:sta kun on tehty 7 hengen versio ja tämä täyttää myös viime vuosituhannelle jämähtäneenkin kriteerit.

Jos saat viisi henkeä mahtumaan 96 takapenkille, niin minä ostan sulle kossupullon.Jos se ajoneuvo on rekisteröty seiskjalle!
Minuteman
"Hölösuu"
Viestit: 4597
Liittynyt: Ma Syys 04, 2006 09:00
Paikkakunta: Suomi

Re: Uudet jousijalat

Viesti Kirjoittaja Minuteman »

Ja vaikka kuinka hienoa olisikin ruikkia yksinäisen ihmisen viikonloppuspämmejä ympäriinsä, niin silti voisi jättää ne YV: laatikot rauhaan!

"Ootko saanu ton lempi/kutsumanimen vaimoltas? tuntuu vähän siltä!!!!!"

Oon! Oon vähän tehokkaampi Mies kuin sinä, poikaseni.
pepe
"Kaasari"
Viestit: 25
Liittynyt: Ke Joulu 21, 2005 23:17
Paikkakunta: Kuopio

Re: Uudet jousijalat

Viesti Kirjoittaja pepe »

Minuteman kirjoitti:Ja vaikka kuinka hienoa olisikin ruikkia yksinäisen ihmisen viikonloppuspämmejä ympäriinsä, niin silti voisi jättää ne YV: laatikot rauhaan!

"Ootko saanu ton lempi/kutsumanimen vaimoltas? tuntuu vähän siltä!!!!!"

Oon! Oon vähän tehokkaampi Mies kuin sinä, poikaseni.
Niin vain nopeat elävät! Mun ei tartte olla yksinään eikä varsinkaan tehdä mitä sä sanoit. jos sä oot yksin ja se kädessä mitä sanoit ei tartte purkaa sitä toisten niskaa!!!!!!!!!!!!!!
pepe
"Kaasari"
Viestit: 25
Liittynyt: Ke Joulu 21, 2005 23:17
Paikkakunta: Kuopio

Re: Uudet jousijalat

Viesti Kirjoittaja pepe »

Oikee saabisti on hillitty ja harkitsevainen ja osaa pitää profiilinsa! kysy vaikka Lehtoselta!
Minuteman
"Hölösuu"
Viestit: 4597
Liittynyt: Ma Syys 04, 2006 09:00
Paikkakunta: Suomi

Re: Uudet jousijalat

Viesti Kirjoittaja Minuteman »

pepe kirjoitti:Oikee saabisti on hillitty ja harkitsevainen ja osaa pitää profiilinsa! kysy vaikka Lehtoselta!
Viestitulvan perusteella heikommankin psykologian tuntemuksen omaava voisi päätellä sinun olevan huomion tarpeessa.

Ja ei, en ole SiviiliAmmatiltani kansaKoulun Opettaja ainakaan siinä mielessä mitä ilmeisesti YV:nä kysyit.

Onko sinulla erityistä kaipuuta KansaKoulun Opettajia kohtaan, tai kaipuuta Auktoriteetteja kohtaan yleensäkin?
Minuteman
"Hölösuu"
Viestit: 4597
Liittynyt: Ma Syys 04, 2006 09:00
Paikkakunta: Suomi

Re: Uudet jousijalat

Viesti Kirjoittaja Minuteman »

pepe kirjoitti:Mun ei tartte olla yksinään eikä varsinkaan tehdä mitä sä sanoit. jos sä oot yksin ja se kädessä mitä sanoit ei tartte purkaa sitä toisten niskaa!!!!!!!!!!!!!!
No se on ihan positiivista henkilökehitystä se, että kykenet hankkimaan ihmisseuraa sekä pidättäytymään itsesi pitelyltä silloin kun minä niin sanon. Odotapas kun alan laskuttaa sinua näistä sessioista.
Vigge
"Hölösuu"
Viestit: 2758
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 07:53
Paikkakunta: Manse

Re: Uudet jousijalat

Viesti Kirjoittaja Vigge »

Katsari vilasi omia jousijalkoja hiljattain ilman mutinoita
http://www.stcf.net/jalat.jpg
tosin jätin manitsematta että ovat korjatut, ei uudet kun ei mahdollisen hylsyn ottaminen leimalta napannut. Ulospäinhän ko. korjaus ei näy näin tehtynä ja on rakenteena kestävempi kuin mitä orkkis, niin mitäpä sitä spennata. Syyt löytyy täältä
http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.ph ... 32#p728132
#1730
500whp.net member
Vastaa Viestiin