kannattaako vaiko eikö kannata. 9-3 2000

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
S1mppa_
"Aero"
Viestit: 352
Liittynyt: Ti Marras 28, 2006 18:37
Paikkakunta: susiraja

kannattaako vaiko eikö kannata. 9-3 2000

Viesti Kirjoittaja S1mppa_ »

Tervehdys jälleen!

Tätä päivää en olisi itse ihan äsken uskonut, että palaan näille foorumeille. Vajaa vuosi sitten pääsin saapista eroon ja päätin, että saapistelu saa osaltani loppua.

Kuinkas kävikään?! Nettiautoa selaillessa silmään sattui 2000 vuosimallin 9-3 2.0T!!!! :P Ja onniin P****LEEN KAUNIS auto, etten ole saanut ajatuksia muualle.. moneen päivään :oops: :P Kyselenkin kyseisen mallisilla saapeilla ajaneilta kannattaisiko moinen peli hankkia, kilometrejä taitaa olla vähän päälle 200tkm. ja saksasta tuotu -06
Alkoi vain päässä jyskyttää, jotta onko saapin osto nykyisin tuhoon tuomittu ajatus, kun konkka kävi lähellä ja joka paikasta on saanut lukea, että saapin arvo romahti jne..

Kiitos ja syvä kumarrus vastauksista.
saab harrastus tunnelin loppupäässä näkyy jo valo...
aero
-
Viestit: 8732
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 06:13

Re: kannattaako vaiko eikö kannata. 9-3 2000

Viesti Kirjoittaja aero »

S1mppa_ kirjoitti: Alkoi vain päässä jyskyttää, jotta onko saapin osto nykyisin tuhoon tuomittu ajatus, kun konkka kävi lähellä ja joka paikasta on saanut lukea, että saapin arvo romahti jne..
Kuten töissä olen vastaavia ihmetelleille vastannut: kyllä, kaikki Saab -henkilöautot sekä niiden varaosat ja huoltopalvelut katoavat samalla sekunnilla, jos valmistaja jättää konkurssihakemuksen.

10v ikäisen auton kohdalla olisin reilusti enemmän kiinnostunut ko. yksilön hinta/kunto -suhteesta (tyyppivioista löytyy vinkkejä haulla - pahimpia tuossa lie etupään joustintuet sekä mahdollinen huohotinvika) ja varustelusta kuin mistään konkurssihuhuista ja -uhista, etenkään osittain taaksejääneistä moisista. Eli jos auto ns. sopii käteen ja hinta täsmää sekä budjettiin, kuntoon että varusteluun, niin siitä vain, turbosaappi alle ja kruisaillen horisonttiin.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
Jouni H
"Tuplakaasari"
Viestit: 91
Liittynyt: To Joulu 27, 2007 07:55

Re: kannattaako vaiko eikö kannata. 9-3 2000

Viesti Kirjoittaja Jouni H »

Mulla on ollut kolkki (-01)nyt puolisenvuotta ja hyvin on toiminut. Pientä nitinää ja natinaa on kuulunut, mutta crc:llä ja silikonivoiteella on hiljentynyt.

Hyppäsin femman puikoista tähän ja jotenkin kolkki sopii paremmin käteen, vaikka radio ja ilmastoinnin näyttö pikseliviasta kärsiikin.

Ja jokainen auto on yksilö, niin uutena kuin vanhana.

Huohotiasia on nro yksi, nimim. Yhden porsineen femman omistaja
baasenar
"Hölösuu"
Viestit: 2146
Liittynyt: Ma Loka 24, 2005 11:16
Paikkakunta: Kittee

Re: kannattaako vaiko eikö kannata. 9-3 2000

Viesti Kirjoittaja baasenar »

Mutta nuo huohotinviathan ovat vasta -01 malleissa ja oliko siitä eteenpäin, jos en väärin muista.
Saab mennen tullen
#3873
-Rane-
core2
"Hölösuu"
Viestit: 4533
Liittynyt: Pe Kesä 04, 2010 18:57
Paikkakunta: Nyköping

Re: kannattaako vaiko eikö kannata. 9-3 2000

Viesti Kirjoittaja core2 »

Tais olla 9-5:ssa välillä -98 viiva 2003, loppuvuoden mallit jotka olivat jo 2004 mallia
oli homma hoidettu kuntoon.
Niin ja 9-3:ssa oli kait välillä 2000 viiva 2003.
Näin muistelisin tän olleen. 2004:seen oli kuitenkin muutos tehty.
Miksi olla vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voi olla täysin mahdoton.
Vastaa Viestiin