Tervehdys jälleen!
Tätä päivää en olisi itse ihan äsken uskonut, että palaan näille foorumeille. Vajaa vuosi sitten pääsin saapista eroon ja päätin, että saapistelu saa osaltani loppua.
Kuinkas kävikään?! Nettiautoa selaillessa silmään sattui 2000 vuosimallin 9-3 2.0T!!!! Ja onniin P****LEEN KAUNIS auto, etten ole saanut ajatuksia muualle.. moneen päivään Kyselenkin kyseisen mallisilla saapeilla ajaneilta kannattaisiko moinen peli hankkia, kilometrejä taitaa olla vähän päälle 200tkm. ja saksasta tuotu -06
Alkoi vain päässä jyskyttää, jotta onko saapin osto nykyisin tuhoon tuomittu ajatus, kun konkka kävi lähellä ja joka paikasta on saanut lukea, että saapin arvo romahti jne..
Kiitos ja syvä kumarrus vastauksista.
kannattaako vaiko eikö kannata. 9-3 2000
kannattaako vaiko eikö kannata. 9-3 2000
saab harrastus tunnelin loppupäässä näkyy jo valo...
Re: kannattaako vaiko eikö kannata. 9-3 2000
Kuten töissä olen vastaavia ihmetelleille vastannut: kyllä, kaikki Saab -henkilöautot sekä niiden varaosat ja huoltopalvelut katoavat samalla sekunnilla, jos valmistaja jättää konkurssihakemuksen.S1mppa_ kirjoitti: Alkoi vain päässä jyskyttää, jotta onko saapin osto nykyisin tuhoon tuomittu ajatus, kun konkka kävi lähellä ja joka paikasta on saanut lukea, että saapin arvo romahti jne..
10v ikäisen auton kohdalla olisin reilusti enemmän kiinnostunut ko. yksilön hinta/kunto -suhteesta (tyyppivioista löytyy vinkkejä haulla - pahimpia tuossa lie etupään joustintuet sekä mahdollinen huohotinvika) ja varustelusta kuin mistään konkurssihuhuista ja -uhista, etenkään osittain taaksejääneistä moisista. Eli jos auto ns. sopii käteen ja hinta täsmää sekä budjettiin, kuntoon että varusteluun, niin siitä vain, turbosaappi alle ja kruisaillen horisonttiin.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla
Re: kannattaako vaiko eikö kannata. 9-3 2000
Mulla on ollut kolkki (-01)nyt puolisenvuotta ja hyvin on toiminut. Pientä nitinää ja natinaa on kuulunut, mutta crc:llä ja silikonivoiteella on hiljentynyt.
Hyppäsin femman puikoista tähän ja jotenkin kolkki sopii paremmin käteen, vaikka radio ja ilmastoinnin näyttö pikseliviasta kärsiikin.
Ja jokainen auto on yksilö, niin uutena kuin vanhana.
Huohotiasia on nro yksi, nimim. Yhden porsineen femman omistaja
Hyppäsin femman puikoista tähän ja jotenkin kolkki sopii paremmin käteen, vaikka radio ja ilmastoinnin näyttö pikseliviasta kärsiikin.
Ja jokainen auto on yksilö, niin uutena kuin vanhana.
Huohotiasia on nro yksi, nimim. Yhden porsineen femman omistaja
Re: kannattaako vaiko eikö kannata. 9-3 2000
Mutta nuo huohotinviathan ovat vasta -01 malleissa ja oliko siitä eteenpäin, jos en väärin muista.
Saab mennen tullen
#3873
-Rane-
#3873
-Rane-
Re: kannattaako vaiko eikö kannata. 9-3 2000
Tais olla 9-5:ssa välillä -98 viiva 2003, loppuvuoden mallit jotka olivat jo 2004 mallia
oli homma hoidettu kuntoon.
Niin ja 9-3:ssa oli kait välillä 2000 viiva 2003.
Näin muistelisin tän olleen. 2004:seen oli kuitenkin muutos tehty.
oli homma hoidettu kuntoon.
Niin ja 9-3:ssa oli kait välillä 2000 viiva 2003.
Näin muistelisin tän olleen. 2004:seen oli kuitenkin muutos tehty.
Miksi olla vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voi olla täysin mahdoton.