ng900/og9-3 keulanosien päittäin vaihdettavuus?

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
tonee
"Turbo"
Viestit: 248
Liittynyt: Ma Maalis 19, 2007 21:06
Paikkakunta: Kouvola

ng900/og9-3 keulanosien päittäin vaihdettavuus?

Viesti Kirjoittaja tonee »

miten on noitten keulanosien laita vaihdettavuuden suhteen? Lamput? konepelti? puskurin `sisärunko`? mitä nyt yleensä pikkusessa keulakolarissa menee paskaksi...
#4564Volvo v50 t5 -08ex.9-3 Aero -01
ex.9-5 Aero wagon ex.9-3 Aero -01
suorsa
"Hölösuu"
Viestit: 3435
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 13:11
Paikkakunta: Kouvola

Re: ng900/og9-3 keulanosien päittäin vaihdettavuus?

Viesti Kirjoittaja suorsa »

Peltiosat ja vilkut ainakin sopii ristiin, ajovaloumpioista en ole varma. Menikö pahasti?
9-5 Turbo6 Linear -11, 9-5 Turbo6 Aero -10 (KR), 9-3 2.0T Linear Cab -11 (KR), 9-3 2.0T xwd -09 (PR), 9-3ss Aero -03 (RA), 900 T16 Cab -90 (KA), 900 Aero -87 (KR), 99 T16 -83 (PR), 95 -?? (PR) ja voorti (KA).
tonee
"Turbo"
Viestit: 248
Liittynyt: Ma Maalis 19, 2007 21:06
Paikkakunta: Kouvola

Re: ng900/og9-3 keulanosien päittäin vaihdettavuus?

Viesti Kirjoittaja tonee »

joku 30km/h vauhtia oli ja nokka kivitolppaan, täysin keskelle nokkaa tuli.
Uusiksi menee ainakin konepelti, puskuri, syyläri,välijäähytin, vilkut, ajovaloumpiot ja kaikkee muuta pientä kilkettä mitkä nyt noihin liittyy. Sivulokarit näytti äkkiseltään säilyneen ehjinä. Aeron puskurissa voikin sitten olla jonkun moinen metsästys :( no kai niitä ruottista saa.
#4564Volvo v50 t5 -08ex.9-3 Aero -01
ex.9-5 Aero wagon ex.9-3 Aero -01
suorsa
"Hölösuu"
Viestit: 3435
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 13:11
Paikkakunta: Kouvola

Re: ng900/og9-3 keulanosien päittäin vaihdettavuus?

Viesti Kirjoittaja suorsa »

Puskurissa voikin sitten olla melkoinen metsästys. Vanhan korjaaminen on yksi vaihtoehto. Tosin korjatulla puskurilla kostautuu tulevat pienetkin osumat.
9-5 Turbo6 Linear -11, 9-5 Turbo6 Aero -10 (KR), 9-3 2.0T Linear Cab -11 (KR), 9-3 2.0T xwd -09 (PR), 9-3ss Aero -03 (RA), 900 T16 Cab -90 (KA), 900 Aero -87 (KR), 99 T16 -83 (PR), 95 -?? (PR) ja voorti (KA).
core2
"Hölösuu"
Viestit: 4533
Liittynyt: Pe Kesä 04, 2010 18:57
Paikkakunta: Nyköping

Re: ng900/og9-3 keulanosien päittäin vaihdettavuus?

Viesti Kirjoittaja core2 »

tonee kirjoitti:joku 30km/h vauhtia oli ja nokka kivitolppaan, täysin keskelle nokkaa tuli.
Uusiksi menee ainakin konepelti, puskuri, syyläri,välijäähytin, vilkut, ajovaloumpiot ja kaikkee muuta pientä kilkettä mitkä nyt noihin liittyy. Sivulokarit näytti äkkiseltään säilyneen ehjinä. Aeron puskurissa voikin sitten olla jonkun moinen metsästys :( no kai niitä ruottista saa.
Ainakin näistä mestoista voi löytyä.

http://www.bildelsbasen.se/
http://www.anabil.se/begdelar
http://www.laga.se/

Nämä on kait ne parhaat ruotsissa?
Miksi olla vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voi olla täysin mahdoton.
Vastaa Viestiin