Alustan laittamisesta.... jälleen
Alustan laittamisesta.... jälleen
Pakko oli laittaa kyselyä kun en etsimällä löytänyt tyhjentävää vastausta...
Kun tavoitteena on saada alustaa jäykäksi, tinkimättä kauheasti mukavuudesta, mitä kannattaa tehdä. Paljon on ollut puhetta Bilisteinin tolpista, Koni Sport kitistä ja Sachseista, mutta mitä nyt todellisuudessa kannattaisi tehdä? Budjetti on myös kohtalaisen tiukka...
Kärryssä olisi tarkoitus pitää perus 15" 5-spoket myös rempan jälkeen.
Kiitollisena miellipiteistänne ja neuvoistanne!
-Petsku-
Kun tavoitteena on saada alustaa jäykäksi, tinkimättä kauheasti mukavuudesta, mitä kannattaa tehdä. Paljon on ollut puhetta Bilisteinin tolpista, Koni Sport kitistä ja Sachseista, mutta mitä nyt todellisuudessa kannattaisi tehdä? Budjetti on myös kohtalaisen tiukka...
Kärryssä olisi tarkoitus pitää perus 15" 5-spoket myös rempan jälkeen.
Kiitollisena miellipiteistänne ja neuvoistanne!
-Petsku-
9-3 SE 2.0T '01 (Myyty
oli se vaan niiiin kiva!) Tilalla 9-3 SS 1.8t '04

-
- "Hölösuu"
- Viestit: 3644
- Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
Minulla on H & R jouset ja Bilstein Sprint iskarit. Setti on suhteellisen kova ja mukulakivillä hampaat tärisee suussa. Maantiellä hyvä ajaa ja kurveissä ei enään notku. En vaihtanut puslia samalla koska niiden hyöty on lähinnä nimellinen. Auton vetely katosi kertaheitolla. Pehmosempi ratkaisu olisi H & R jouset sekä Bilstein sportit. Koneista ja muista seteistä kertokoot muut.
Huonona puolena on tietenkin se että talvella autosta tulee lumiaura ja tärinä lumisilla teillä on varmaan jotain aivan ihanaa.
Huonona puolena on tietenkin se että talvella autosta tulee lumiaura ja tärinä lumisilla teillä on varmaan jotain aivan ihanaa.
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
Kiits tiedoista!
Madaltaako ko. yhdistelmä alustaa paljonkin? Minkälaiset kustannukset projektista koitui? Missä asennutit? Sinänsä en kaipaisi madallusta ollenkaan, mutta kaikki sarjat taitanee madaltaa...
Onko kellään kokemuksia Monroen tolpista?
Madaltaako ko. yhdistelmä alustaa paljonkin? Minkälaiset kustannukset projektista koitui? Missä asennutit? Sinänsä en kaipaisi madallusta ollenkaan, mutta kaikki sarjat taitanee madaltaa...
Onko kellään kokemuksia Monroen tolpista?
9-3 SE 2.0T '01 (Myyty
oli se vaan niiiin kiva!) Tilalla 9-3 SS 1.8t '04

-
- "Hölösuu"
- Viestit: 3644
- Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
jos kaipaat pelkästään parempaa ajettavuutta niin KYB iskarit on hyvät orkkis iskareiden tilalle tai Monroet, hinta lienee jossain 500 nurkilla. Eli tolla hinnalla saat orkkisiskareita muistaakseni vain eteen. Vaihtohinta menee sitten 150-200 eur riippuen paikasta ja varmaan saat jostain halvemmallakin koska ei tarvitse säätää aurauskulmia.
Madallusta tulee 30-35mm uusilla jousilla.
Madallusta tulee 30-35mm uusilla jousilla.
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
koneista on melko kattava keskutelu esim tuolla
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic ... highlight=
itellä takana nyt 10000km tolla satsilla ja oon edelleen kohtuutyytyväinen, säätö on plussaa, yksinajaessa kun lapsettaa voi kääntää nupit kaakkoon ja kantata kurviin reilummin
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic ... highlight=
itellä takana nyt 10000km tolla satsilla ja oon edelleen kohtuutyytyväinen, säätö on plussaa, yksinajaessa kun lapsettaa voi kääntää nupit kaakkoon ja kantata kurviin reilummin

9-3 SC 2.0t vector -07
# 1781
# 1781
Kerro Tevisu vähän tarkemmin tuosta projektistasi. Siis mitä kaikkea vaihdoit tarkalleen ja mitä maksoi? Itellä on kans tuo 9-3 2.0t -01, ja kiinnostaa kyllä päivittää alustaa vähän jämäkämpään suuntaan. Haluan tosin pitää paikat suussa myös mukulakivillä tai jäisellä röpelöllä ajettaessa, et mukavuutta ei tosiaan sais unhottaa.