Saabaksen kytkimen ilmaongelmat jatkuvat edelleen, viimeksi vaihdettiin pääsylinteri (kuskin jalkatilassa), jonka jälkeen kytkin toimi pari päivää. Nyt poljin nököttää onnellisesti pohjassa, mutta palaa ajoittain eloon kun nostaa jalalla ja pumppaa kytkin poljinta ees taas.
Mitä seuraavaksi? Onko mahdollista että vuotaa ilmaa jostain pääsylinterin ja työsylinterin väliltä vai onko seuraavaksi vaihdettava työsylinteri? Jos työsylkky menee vaihtoon niin samalla ilmeisesti kannattaa tehdä kytkinremontti (260 tkm ajettu ja ilmeisesti alkuperäinen kytkin)?
Kytkimessä ilmaa edelleen
Kytkimessä ilmaa edelleen
-9-3 -99 2.0 lpt
-2. polven saabisti-
-2. polven saabisti-
Re: Kytkimessä ilmaa edelleen
Itsellä noilla kilsoilla antautu kytkimentyösylinteri ja poljin jäi pohjaan.. sai eloa ilmaamalla mutta vuosi kaavelin sisään, työsylkky vaihtoon ja samalla asetelma+levy+painelaakeri.Miihkali kirjoitti:Saabaksen kytkimen ilmaongelmat jatkuvat edelleen, viimeksi vaihdettiin pääsylinteri (kuskin jalkatilassa), jonka jälkeen kytkin toimi pari päivää. Nyt poljin nököttää onnellisesti pohjassa, mutta palaa ajoittain eloon kun nostaa jalalla ja pumppaa kytkin poljinta ees taas.
Mitä seuraavaksi? Onko mahdollista että vuotaa ilmaa jostain pääsylinterin ja työsylinterin väliltä vai onko seuraavaksi vaihdettava työsylinteri? Jos työsylkky menee vaihtoon niin samalla ilmeisesti kannattaa tehdä kytkinremontti (260 tkm ajettu ja ilmeisesti alkuperäinen kytkin)?
Saab NG900 96' 2.0t