Tänään työpaikan pihalla löydettiin syypääksi nesteiden valumiseen tuosta
ihan siitä moottorinkyljestä, mistä lähtee tämä ko. letku ja taittuu sinne alaspäin "käsi kädessä" rintapeltiin, niin heti koneenpäädyn liitoksen jälkeen ruikkii siitä suoraan keulalle päin.
Jopas oli hankalasti selitetty...
Enivei, ohessa siis kuva näistä/tästä letkusta.
http://www.eeuroparts.com/Main/PartDeta ... id=4961074
Tässä kuva koko systeemistä:
http://www.eeuroparts.com/Main/DiagramP ... bc092e.gif
Eli, normivinkit vaihtamiseen? Ilmeisesti vain päistä kiinni klemmareilla?
Ja ehkä näytti olevan tilaakin, varsinkin jos on nosturi ja pääsee tuon hytin puolen klemmarit alakautta ottamaan pois.
Vinkit, neuvot nämä tutut asiat mitä teiltä saa olisi kaivattuja : )
-Harri-
Lämppärin letkut - Heater Core Inlet/Outlet Hoses
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1148
- Liittynyt: To Touko 05, 2005 11:33
- Paikkakunta: Vantaa
Lämppärin letkut - Heater Core Inlet/Outlet Hoses
Saab 900 2.0t Cab -97
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1148
- Liittynyt: To Touko 05, 2005 11:33
- Paikkakunta: Vantaa
Re: Lämppärin letkut - Heater Core Inlet/Outlet Hoses
Kyllä oli taas nopeaa
Kiitos jykä yv:stä !
Kiitos jykä yv:stä !
Saab 900 2.0t Cab -97