Mulla on Saabi 9-3 vm. 98 lehdistöauto, rekkarikin YSI-3. Saabi on ollut mulla vuodesta 2005. Eipä oo ollut huolen häivää. Katsastukset menneet läpi heittämällä. Mitä nyt viimeks nastaerosta uusinta.
Renkaat vaan ei oo itse auto. Niitä voi alla olla ritsaa ja vähän parempaa.
Olen 60-kymppinen jäpä ja mulla on elämäni varrella ollut fiudee jos mitä merkkiä.
Wolkkaria, Datsun piilofarmari, saabi 99, Sierra turboo, Hondaa, Mazda 626, Nissan sany, Lancia thema(ruostui totaalisesti käsiin, rakensin sitä lasikuidusta uusiks, kunnes katsastusmies sanoi: "nyt on kuitua liikaa, menee jo tukirakenteiden puolelle." Niin, kaikki edellä mainitut fiudet käytössä vuosia kukin ajallaan.
Remppaa ja muuta kiusaa on piisannut elämäni autoissa. Vaan sitten tuli Saab 9-3
Merkillinen täydellisyys. Kun on tarpeeksi ikää, niin ei enää haahuile turhien hilavitkuttimienm perään. Riittää kun fiude lähtee startista käyntiin 25c pakkasessa ilman lämmittimiä (aina hyvä akku). Normaalit huollot, etenkin syksyllä.
Ei ruostu, mitä nyt ilmastointi vaatis huoltoo.
Moni totesi ollessani duunissa pienjäteasemalla Hattulassa (paljon asiakkaita päivittäin): "Ai sulla on saabi, eikö oo kestävä auto". Minä typerys vaihdoin omani, muuta vuosi sitten tähän paskaläjään, 3v vanha, ei toimi mikään, kaikki hajoo käsiin, jopa sivulasit tipahtelee omia aikojaan.

Näitä pettyneitä oli useita, nimenomaan entisiä Saabisteja.
Minä heille neuvoksi: Jopa tätä hyvää vuosikertaa on edelleen myynnissä. Mikä estää palaamasta Saab kantaan.
Uuden karhee maksaa maltaita, mutta jos tarvii autoo hintsusti, niinkuin minä, ostaa tarpeeksi vanhan, kukkaron mukaan. Aina saa vastinetta rahalle ja hyvää mieltä ei fyrkalla edes pysty mittaamaan.