kannen jälkikiristys

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
stara
"Hölösuu"
Viestit: 2277
Liittynyt: Pe Elo 20, 2004 21:48
Paikkakunta: järvenpää

kannen jälkikiristys

Viesti Kirjoittaja stara »

Merkkiliikkeessä ehdottivat kannen jälkikiristystä tuollaiselle 220 t ajetulle 175 heppaselle automaatille, ja tilanne vielä sellainenkin , jotta aiemmasta historiasta heillä ei ole tietoa ??
Oli minulle aikamoinen ylläri, siis jos kuvitellaan kansipahvin olevan originaali. Toisaalta voihan ne pultit pikkasen virua vuosien varrella jne..??
Mitä kansa tietää aiheesta, onko kokemuksia ja saavuttaako jälkikiristämisellä mitään enää tässä vaiheessa?
900 16V vm91 vapari ( se maanläheisin alleen merkkaaja )
9-3 SS 1.8t automaatti vm 04
9-3 2.0 t automaatti vm 00
Minuteman
"Hölösuu"
Viestit: 4597
Liittynyt: Ma Syys 04, 2006 09:00
Paikkakunta: Suomi

Re: kannen jälkikiristys

Viesti Kirjoittaja Minuteman »

Noissa uudemmissa kansi"pahvi" ei enää ole varsinaisesti pahvi vaan kokometallinen tiiviste.
Tomsson
"Hirsch"
Viestit: 725
Liittynyt: Ti Heinä 31, 2007 17:59
Paikkakunta: Nakkila

Re: kannen jälkikiristys

Viesti Kirjoittaja Tomsson »

Täällä oli ainakin 190t kohdalla toisen pään 2 pulttia ihan reilusti löysällä. Muutkin olivat hieman. Tiedä sitten aiheuttiko tai vaikuttiko mitään, kun vähän sen jälkeen raapaistiinkin koko kone auki ja uusilla osilla kasaan, koska vika olikin männässä eikä kansivuodossa.

Ei mikään maakunnan isoin homma ole niitä tarkistaa.
9-3 2.0t | Talvilook BSR stg2 #3630 Soita ihmeessä, jos kysyttävää Saab-projekteistani 050-3428322
The green in the grass and the red of our Saab's, are the colours of stardust.
Vastaa Viestiin