Moniurahihnan vaihtoon liittyen...
Moniurahihnan vaihtoon liittyen...
Autona 900 s vapari vm. 96. Merkkiliikkeen myyjä kysyi meneekö autossani urahihna vielä sen keskipyörän alapuolelta? Tarkistin asian ja kyllä se menee, mutta voiko hihnan laittaa menemään suoraan menemättä keskipyörän kautta ollenkaan. Eikös se keskirulla ole sileä ja hihna mene nurjalla puolella. Kuinka pitkä hihna silloin tarvitaan sillä eikö hihnan kulkureitti lyhene. Tuskin kiristipyörä niin paljoa kiristää? Onko kellään asiasta kokemusta. Pysyykö hihna paikallaan vai onko suurempi luistamisen riski. Onko muita ongelmia joita asia voi aiheuttaa. Eikö tämä keskirulla ole se hankalavaihtoinen? Siitäkö tässä on kyse? Menee taas aivan arpomiseksi, kiitos.
9-3 2.0t 2001
9-3 2.0t 2000
900S 2.0i Ex
9-3 2.0t 2000
900S 2.0i Ex
Re: Moniurahihnan vaihtoon liittyen...
Pitää vaihtaa sellaisen mallin hihna, jossa ei keskipyörää ole.
Oli: OG9-3 2.0t 2003
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
Re: Moniurahihnan vaihtoon liittyen...
ei se keskirulla ole hankala vaihtaa
# 4490
tech 2 ohjelmoinnit ja vikakoodien luvut kaikkiin automerkkeihin p.044-2100131
tech 2 ohjelmoinnit ja vikakoodien luvut kaikkiin automerkkeihin p.044-2100131