Stage 3 Käytös

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
TomStar
"Tuplakaasari"
Viestit: 80
Liittynyt: Ti Elo 19, 2008 17:29

Stage 3 Käytös

Viesti Kirjoittaja TomStar »

Asiantuntijat varmaankin olisivat vastanneet ihan privaatiksi, mutta kysynkin kaikkien tiedoksi:

Miten Stage 3 softan kuuluu käyttäytyä ?

Auto on 9-3 Turbo Sport -98, DP 3"
Vitosella ahdot käy 1,5 bar:issa, mutta tippuvat sen jälkeeen 1,3-1-4 tienoille.
Näinkö sen kuuluu toimia ?
Sopeutuksen alkuvaiheessa ahdot saattavat käydä 1,6 bar:issa, jolloin Fuel Cut iskee.
Onko kaikki OK, voiko peruspaine säätö aiheuttaa tuota käytöstä ?
9-3 2.0T SE -98
vesa67
"Hölösuu"
Viestit: 4585
Liittynyt: To Tammi 25, 2007 17:34
Paikkakunta: Kangasala

Re: Stage 3 Käytös

Viesti Kirjoittaja vesa67 »

stg3 painetavoite on 1.35 bar noin yleensä.
Ylipiikkaus johtuu väärästä peruspaineesta, huonosti toimivasta kello/hukkis yhdistelmästä, huonosti toimivasta mankkuvenasta tai vääristä arvoista reg_kon_mat:ssa, noin alkajaisiksi.

Lisäksi omat viritykset putkistossa, ahtoputkistossa, IC:ssä, turbon valinnassa muuttaa aina tilannetta ja vaatii testaamalla hienosäätöä jos perfektii etsii.
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, 9-3 SC Vector Tids -07, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style

E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
Vastaa Viestiin