
Imuilman lämpöanturi vai mitä sitten
Imuilman lämpöanturi vai mitä sitten
Eli ongelma on seuraava Ng-satkuni on välillä sytyttänyt Check engine ja vilkuttaa 3 ja 7 kertaa. no olen aina duunissa nollanut valon ja taas toiminut mutta nyt sitten 5päivän aikana valo syttynyt joka kerta noin tunnin ajon jälkeen hain sitten marmori tiskiltä uuden imuilman lämpö anturin ja taas nollasin valon toimi noin 2tuntia ja taas valo syttyi. no seitsemän vilkkua meinaa lamdaa mutta kone sanoi seos liianlaiha sitten kun katsoi reaali ajassa tuon lamdan toimintaa niin hyvin pelittää oisko neuvoa ? huomasin myös että ahtopaine ei pysytapissa mutta vuotoja ei ollut joten huomenna tulee myös uusi magneetti ventiili kiinni. ainiin auto toimii muuten aivan normaalisti eli ei vaikutusta tuolla CE valolla muutakuin että itteä kyrsii tommonen valoläiskä mittaristossa. Taas tuli sopivaan saumaan tämnmöset ongelmat kun ensi viikkolla on ensinmäinen penkissä käynti mutta se ei kuulu tähän mitenkään aloitan kirjoittamaan tuonne projeti puolelle 

Re: Imuilman lämpöanturi vai mitä sitten
Huomasin myös kun valo palaa niin Bensaa palaa reilusti enenmän ?
Re: Imuilman lämpöanturi vai mitä sitten
haloo ? mistä olet katsonut että kolme vilkkua tarkoittaa imuilman lämpötila-anturia ?
http://www.saabcentral.com/~munki/techn ... rionic.htm
Se tarkoittaa moottorin lämpötila-anturin vikaa joka takuulla johtaa vääriin seoksiin. Löytyy jopa motonetista halvalla ja sijaitsee imusarjan 3/4 kanavien välissä.
http://www.saabcentral.com/~munki/techn ... rionic.htm
Se tarkoittaa moottorin lämpötila-anturin vikaa joka takuulla johtaa vääriin seoksiin. Löytyy jopa motonetista halvalla ja sijaitsee imusarjan 3/4 kanavien välissä.
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
Re: Imuilman lämpöanturi vai mitä sitten
Mistähän vesa katsoo? 

EX: ]9-5 Aero Combi, 93SC 1.8t 2008 243tkm, 9-3 2.0T SE 1998 264tkm, 9000 CSE 2.3i 1994 300tkm
Re: Imuilman lämpöanturi vai mitä sitten
no niinpä ! Vappuviikonloppu on alkanut näemmä kun ei riveillä pysy. Olen pahoillani lukuvirheestä ja annan seuraavan vinkin, tarkista trionic kaapeloinnin maadoituspisteet jos anturin vaihto ei auttanut
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
Re: Imuilman lämpöanturi vai mitä sitten
Mistä tämä maadoitus löytyy?
Re: Imuilman lämpöanturi vai mitä sitten
Näyttääpä sähkökaavioissa menevän anturin johdot eculle suoraan jossa pinnit 46 on mittauskarva ja 67 maadoittuu ecun sisällä. Tarkista ettei ecun kantaliittimessä ole kummallakaan puolella sisääntyöntyneitä pinnejä, ja toki yleismittarillakin saa mitata onko johot ehjät koko välillä.
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
Re: Imuilman lämpöanturi vai mitä sitten
eipä sieltä mitään löytyny.
Re: Imuilman lämpöanturi vai mitä sitten
Nyt löytyi yksi juttu mikä voisi olla syyllinen eli löysin vesi vuodon tuolta muovi suojuksen alta joka on siis juuri tuossa kaasuläpän vieressä vuoti ihan selvästi varmaan vuota kasvanut kun huomasin vasta tänään ihmettellessäni auton moottori tilaa voisiko olla syyllinen olen lähipäivänä vaihtamassa suuttimet niin saa helposti vaihdettua tuon letkun siinä samalla menee siis siitä läppäkotelolta vissii lohkoon jossen väärin nähnyt vaihdan siis joka tapauksessa mutta mitä mieltä voisiko olla vikavalon aiheuttaja ? 
