Mitä kannattaa Motonetistä tilata?
Mitä kannattaa Motonetistä tilata?
Moro!
Pitäisi vissiin tilata Motonetistä sähköantennin ruoto, sitä ei vissiin saa ilman mastoa.
Lisäksi tulpat taitaa olla halpoja, mutta niillä kun on 60tkm vaihtoväli, niin niitä ei paljoa tartte.
900/9-3 2,0Turbo-136kW BCPR7ES-11 (B204L). .. . . . . 11-1107 3.50
Mitähän muuta kulutus-/käyttötavaraa tuolta kannattaisi saabistin tilata?
Pitäisi vissiin tilata Motonetistä sähköantennin ruoto, sitä ei vissiin saa ilman mastoa.
Lisäksi tulpat taitaa olla halpoja, mutta niillä kun on 60tkm vaihtoväli, niin niitä ei paljoa tartte.
900/9-3 2,0Turbo-136kW BCPR7ES-11 (B204L). .. . . . . 11-1107 3.50
Mitähän muuta kulutus-/käyttötavaraa tuolta kannattaisi saabistin tilata?
9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
motonetin suodattimet
onks noi motonetin ilmansuodattimet ookoot? hinta on tosiaan sopuisa saban alkuperäiseen 8€ vs ~25+€
9-3 Coupe 2.0T
Re: motonetin suodattimet
Ainakin on vaikea mitään pahaa niistä sanoa, milläpä tuota oikein arvioisi9-3 Coupe kirjoitti:onks noi motonetin ilmansuodattimet ookoot? hinta on tosiaan sopuisa saban alkuperäiseen 8€ vs ~25+€

Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8096
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Re: motonetin suodattimet
Ainakin tonnarin ilmansuodattimet ovat "ScanTech" tuotteita, eli ei nyt ainakaan sieltä huonoimmasta päästä. Motonet myy myös originaali ÖLJYNsuodattimia, hinta tais olla n.5,90€.9-3 Coupe kirjoitti:onks noi motonetin ilmansuodattimet ookoot? hinta on tosiaan sopuisa saban alkuperäiseen 8€ vs ~25+€
TM 15/2000 juttu
TM:ssä on ollut artikkeli aiheesta... löytyy jopa netistä, osin tosin
http://www.testcenter.fi/dlfile.php?id=283
mikähän tässäkin oli lopputulema?

http://www.testcenter.fi/dlfile.php?id=283
mikähän tässäkin oli lopputulema?
9-3 Coupe 2.0T
Yllätys oli, että Motonetin öljynsuodatin ei mennyt dieseliin vuolematta puukolla keskireikää suuremmaksi. Seuraava yllätys oli, kun ostin merkkiliikkeestä eli GM:ltä ölkkäsuotimen SAABin laatikossa, jossa sisällä boschin suodatin; Hinta halvempi kuin mototonetin 

900i16 3d 1989, 9000 CS 2,0t 1997
vuodesta -87: 5kpl 96, 12kpl 99, 9kpl OG900, 9000 aero ja OG9-3 TiD
vuodesta -87: 5kpl 96, 12kpl 99, 9kpl OG900, 9000 aero ja OG9-3 TiD
2.3i:ssä käyttänyt Q22PRU:ta ja toimii, ei tarvita 11-mallia, kärkiväli kun on 0,6 ainakin alkuperäiselle NGK BCP6EV:lle ilmoitettuna. Nyt on kiinni NGK BCP6ES ja toimii sekin. Tuo Denso on resistoritulppa NGK ei, vapari
ei käsittääkseni vaadi resistoritulppia, ei ole ainakaan tehtaan ilmoittamassa BCP6EV:ssä ellei sitten platinakärkisen ominaisvastus ole suurempi kuin tavallisen. Kaksilitraisessa vaparissa kai tavallinen NGK olisi BCP5ES.
ei käsittääkseni vaadi resistoritulppia, ei ole ainakaan tehtaan ilmoittamassa BCP6EV:ssä ellei sitten platinakärkisen ominaisvastus ole suurempi kuin tavallisen. Kaksilitraisessa vaparissa kai tavallinen NGK olisi BCP5ES.
#1894 : 9000 CS 2.0t -96 , 9-3 SC TiDS -09 , 9-3 Cab 1.8t+Hirsch -05 . . . . Entiset : 90 -85 , 900c -88 , 900s 2,3i -96