03 aero vai viggen
Re: 03 aero vai viggen
Laita elämä risaiseksi ja osta molemmat!
Viggen on mielestäni hienoin saabbi, mutta eihän sillä raaskisi talvella ajaa ettei suola syö, niin ajat sitten rospuuttokauden aerolla...
Aidan takaa on hyvä huudella kun itsellä ei ole varaa kumpaankaan...
Viggen on mielestäni hienoin saabbi, mutta eihän sillä raaskisi talvella ajaa ettei suola syö, niin ajat sitten rospuuttokauden aerolla...
Aidan takaa on hyvä huudella kun itsellä ei ole varaa kumpaankaan...
ng900T 3d SE -94 (kr), ng9-3 sedan 1.8t A Linear -07 (vaimon), Jumpy l2h1 2.0Hdi -07 (vaihdetaan leveämpään pakuun)
Serkku: Insignia 2.0 ttid 4wd combi
#2742 (muistaakseni)
Serkku: Insignia 2.0 ttid 4wd combi
#2742 (muistaakseni)
Re: 03 aero vai viggen
oiskin rahaa sellasee
no jos lotossa voittais (:
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Re: 03 aero vai viggen
Käyt harvinaisuuden
http://www.blocket.se/goteborg/Saab_9_3 ... ?ca=11&w=3
poimimassa talteen. Noita 3ov keltaisia ei kovin montaa ole tehty.
Tosin tuo yksilö on ajettu elämänsä aika tukkikasan väliin ja kunto ei ollut mairitteleva, nyt fiksattu.
http://www.blocket.se/goteborg/Saab_9_3 ... ?ca=11&w=3
poimimassa talteen. Noita 3ov keltaisia ei kovin montaa ole tehty.
Tosin tuo yksilö on ajettu elämänsä aika tukkikasan väliin ja kunto ei ollut mairitteleva, nyt fiksattu.
#1730
500whp.net member
500whp.net member
-
- "Turbo"
- Viestit: 220
- Liittynyt: Su Maalis 15, 2009 17:39
- Paikkakunta: Oulu
Re: 03 aero vai viggen
Kyllähän se ng 9-3 pesee og:n monissa asioissa kun on uudempaa tekniikkaa.
Mutta silti se jokin vain viehättää ainakin itseä tuossa Viggenissä, että kun aikoinaan tuon laitoin niin päädyin og:n laittamaan.
Näyttäs olevan Viggenit aika hinnoissa vielä Ruotsissakin + verot Suomeen. Itse saattaisin vastaavassa tilanteessa kyllä ottaa sen perheessä olleen aeron kun on historia tiedossa. Sais varman pelin pitkäksi aikaa.
Mutta silti se jokin vain viehättää ainakin itseä tuossa Viggenissä, että kun aikoinaan tuon laitoin niin päädyin og:n laittamaan.
Näyttäs olevan Viggenit aika hinnoissa vielä Ruotsissakin + verot Suomeen. Itse saattaisin vastaavassa tilanteessa kyllä ottaa sen perheessä olleen aeron kun on historia tiedossa. Sais varman pelin pitkäksi aikaa.
XC70 D5 -11
Re: 03 aero vai viggen
Jotenkin koomisen näköinen tuo ng-satkun maski. Liekö korjattu muutenkin halvalla (ja hyvin)...Vigge kirjoitti:http://www.blocket.se/goteborg/Saab_9_3 ... ?ca=11&w=3
Tosin tuo yksilö on ajettu elämänsä aika tukkikasan väliin ja kunto ei ollut mairitteleva, nyt fiksattu.
9-5 Turbo6 Linear -11, 9-5 Turbo6 Aero -10 (KR), 9-3 2.0T Linear Cab -11 (KR), 9-3 2.0T xwd -09 (PR), 9-3ss Aero -03 (RA), 900 T16 Cab -90 (KA), 900 Aero -87 (KR), 99 T16 -83 (PR), 95 -?? (PR) ja voorti (KA).
Re: 03 aero vai viggen
Jep tuo on kyllä arvokkaan hintainen, mutta kaveri on kustantanut melkoisesti, ainakin omien sanojensa mukaan 12.600 euroa, ja haluaa kait vähä takas niistä.Viggenisti kirjoitti:Näyttäs olevan Viggenit aika hinnoissa vielä Ruotsissakin + verot Suomeen. Itse saattaisin vastaavassa tilanteessa kyllä ottaa sen perheessä olleen aeron kun on historia tiedossa. Sais varman pelin pitkäksi aikaa.
Ps. Sanoo vielä, että kulkee hyvin.
Miksi olla vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voi olla täysin mahdoton.
Re: 03 aero vai viggen
osaisko kukaan sanoa paljon ne verot suunnilleen on viggenille? tiiän kyllä että googlettamalla löytyisi mutta nyt on laiska olo ![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Re: 03 aero vai viggen
http://www.blocket.se/stockholm/SAAB_9_ ... ?ca=11&w=3 itsellä olisi enemmänkin tuollainen neliovinen hakusessa niin olisi hieman käytännöllisempi (: mutta eihän kaikkea tarvitse kylläkään noin ajatella sillä enhän se minä ole kuka sinne takapenkille joutuu kipuamaan
mutta olisi kyllä varmaan kannattanut olla aktiivisempi ruotsin tunneilla niin ymmärtäisi noistä ilmoituksistakin paremmin ja tuokin myyjä ei ymmärtääkseni puhu muuta kuin ruotsia ![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Re: 03 aero vai viggen
Oma mielipide:
Jos hakusessa 4-ovinen, niin sitten ehdottomasti se ss Aero, Kerta historiakin tiedossa ja muutenkin on parempi auto.. alusta, moottori(kestävyydeltään) yms yms.
tai
Jos hakusessa coupe tai cabriolet niin sitten Viggen tai og Aero. Ja varautuu laittaa setelirahaa ainakin alustaan, mahdollisesti moottoriin jne. Viggen on Viggen, mutta kannattaa miettiä maksaako liikaa siitä 2.3T moottorista ja eri vaihdelaatikosta kuin og Aerossa jos hyvä yksilö sattuu kohdalle
Muille pikku detaileille en ainakaan itse juuri arvoa anna, siis Viggen vs. og Aero.
Jos hakusessa 4-ovinen, niin sitten ehdottomasti se ss Aero, Kerta historiakin tiedossa ja muutenkin on parempi auto.. alusta, moottori(kestävyydeltään) yms yms.
tai
Jos hakusessa coupe tai cabriolet niin sitten Viggen tai og Aero. Ja varautuu laittaa setelirahaa ainakin alustaan, mahdollisesti moottoriin jne. Viggen on Viggen, mutta kannattaa miettiä maksaako liikaa siitä 2.3T moottorista ja eri vaihdelaatikosta kuin og Aerossa jos hyvä yksilö sattuu kohdalle
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Re: 03 aero vai viggen
Osaisiko kukaan sanoa minkä verran on verot viggenille kun ruotsista hakee
Re: 03 aero vai viggen
No, tuohon veroihin ei ole mitään yhtä vastausta - lopullinen vero määräytyy auton iän ja ajomäärän mukaan.
Auton maahantuonti-osion alkuun on pinnitetty ohjeet veron laskuun.
Viggenin autoveroprosentti on luokkaa 29,3% (ennen 2001 ensirekisteröity ja kokonaispaino 1850kg) tai 32,1% (2001 tai jälkeen ensirekisteröity ja päästöt 223 g/km).
Tuo vuosi 2001 ei ole "ihan kiveen hakattu", Tulli ilmoittaa asian näin: "Käytännössä vuoden 2001 tai 2002 alun jälkeen ensimmäistä kertaa käyttöön otetun henkilöauton päästöt on määritetty ajoneuvon EY-tyyppihyväksynnän yhteydessä."
Tullin hinnanmäärittelyjärjestelmä MAHTI ei näemmä listaa 169KW "ysi-kolmosia", eli Viggeneitä, kuin vuodelle 2000 (5D ja 5D automaatti) - mutta näillä tiedoilla saat ainakin suuntaa antavan verotuksen selville.
Auton maahantuonti-osion alkuun on pinnitetty ohjeet veron laskuun.
Viggenin autoveroprosentti on luokkaa 29,3% (ennen 2001 ensirekisteröity ja kokonaispaino 1850kg) tai 32,1% (2001 tai jälkeen ensirekisteröity ja päästöt 223 g/km).
Tuo vuosi 2001 ei ole "ihan kiveen hakattu", Tulli ilmoittaa asian näin: "Käytännössä vuoden 2001 tai 2002 alun jälkeen ensimmäistä kertaa käyttöön otetun henkilöauton päästöt on määritetty ajoneuvon EY-tyyppihyväksynnän yhteydessä."
Tullin hinnanmäärittelyjärjestelmä MAHTI ei näemmä listaa 169KW "ysi-kolmosia", eli Viggeneitä, kuin vuodelle 2000 (5D ja 5D automaatti) - mutta näillä tiedoilla saat ainakin suuntaa antavan verotuksen selville.
Saabiton Saabisti