NG 900 2.0T VIRITYS
Re: NG 900 2.0T VIRITYS
Tuosta Holsetista, kun asiaa en enempää tunne. Paljonko 35 ja oliko 40 mallinro saavat tuotettua enimmillään? Itsekin olen haaveillut joskus virittäväni kunnolla T5-Saabin, joka on nyt saatu hankittua, mutta se maksaisi ja katsastustarkkuudesta en tiedä. Yli 300hv olisi jotain.
#1882
Saab 9-3SS TTiD vm. 2008 & Mitsubishi L200 vm. 2016 & Landrover Defender Td5 vm. 2003
Saab 9-3SS TTiD vm. 2008 & Mitsubishi L200 vm. 2016 & Landrover Defender Td5 vm. 2003
Re: NG 900 2.0T VIRITYS
b202 koneen hieman jyrkemmät nokat kannattaa laittaa
suuttimet,polttoaine pumppu suuremmaksi,softamuutos,
ahdin isommaksi (herää useimmiten hitaammin joten sopivaa kannattaa miettiä)
putkisto,imutötterö, cooleri isommaksi. yms....
vain taivas on lähestulkoon rajana ja tietenkin lompakko
tarpeeksi kun saa voimaa rupee paikat paukkumaan
ja leimalle vienti aiheuttaa pikku remontin joka kerta
suuttimet,polttoaine pumppu suuremmaksi,softamuutos,
ahdin isommaksi (herää useimmiten hitaammin joten sopivaa kannattaa miettiä)
putkisto,imutötterö, cooleri isommaksi. yms....
vain taivas on lähestulkoon rajana ja tietenkin lompakko
tarpeeksi kun saa voimaa rupee paikat paukkumaan
ja leimalle vienti aiheuttaa pikku remontin joka kerta
# 4490
tech 2 ohjelmoinnit ja vikakoodien luvut kaikkiin automerkkeihin p.044-2100131
tech 2 ohjelmoinnit ja vikakoodien luvut kaikkiin automerkkeihin p.044-2100131
Re: NG 900 2.0T VIRITYS
Meinaatko imutötteröllä tätä?jusa_71 kirjoitti:b202 koneen hieman jyrkemmät nokat kannattaa laittaa
suuttimet,polttoaine pumppu suuremmaksi,softamuutos,
ahdin isommaksi (herää useimmiten hitaammin joten sopivaa kannattaa miettiä)
putkisto,imutötterö, cooleri isommaksi. yms....
vain taivas on lähestulkoon rajana ja tietenkin lompakko
tarpeeksi kun saa voimaa rupee paikat paukkumaan
ja leimalle vienti aiheuttaa pikku remontin joka kerta
http://photo.platonoff.com/Auto/2005052 ... nlet_Pipe/
Riittäiskö tämä cooleri alkuunkaan?
http://shop.klracing.se/sv/artiklar/int ... 0-94-.html
Ahtimeksi Turbomeckiltä mitsun 19T?
Mistäs jyrkempi nokkia kannattas tiedustella?
Onkos jyrkempin nokkien vaihdosta suurta hyötyä?
Boschin vai Walbron pumppu?
Mitkä suuttimet 630cc ?
Re: NG 900 2.0T VIRITYS
imutötterön tarvitset vasta kun mennään yli 450hv:n
bensanpaineen säädin 3.8bar vähintään ja noi suuttimet.
nokkien etu on että ovat hieman kauemmin auki joten saa kamaa kauemmin
ja poistaa samoin. nokat löytyy vaikka minulta
bensanpaineen säädin 3.8bar vähintään ja noi suuttimet.
nokkien etu on että ovat hieman kauemmin auki joten saa kamaa kauemmin
ja poistaa samoin. nokat löytyy vaikka minulta
# 4490
tech 2 ohjelmoinnit ja vikakoodien luvut kaikkiin automerkkeihin p.044-2100131
tech 2 ohjelmoinnit ja vikakoodien luvut kaikkiin automerkkeihin p.044-2100131
Re: NG 900 2.0T VIRITYS
Mikä olis hyvä ja kestävä kytkin Ng900?
Spec 3 vai Viggenin asetelma + hiilarilevy?
Spec 3 vai Viggenin asetelma + hiilarilevy?
Re: NG 900 2.0T VIRITYS
minä laittaisin viggenin
ja ostaisin laatikoita varuullee jos yli 35 menisin (tosin niitäkin on jo nyt)
ja ostaisin laatikoita varuullee jos yli 35 menisin (tosin niitäkin on jo nyt)
# 4490
tech 2 ohjelmoinnit ja vikakoodien luvut kaikkiin automerkkeihin p.044-2100131
tech 2 ohjelmoinnit ja vikakoodien luvut kaikkiin automerkkeihin p.044-2100131
Re: NG 900 2.0T VIRITYS
osta suoraan holset hx 40 super, saat sen varmaan halvemmalla kun mikään noista... plus että holsetti kestää paremmin ja sillä on korkeampi viri mahdollisuus
saab ng900 2.0T stage+?
www.garaget.org/oestis
www.garaget.org/oestis
Re: NG 900 2.0T VIRITYS
ainiin, löytyy gt28rs jos kiinnostaa sillä lähtee virittelemään. pistä yv:tä jos haluat kuvia siitä
saab ng900 2.0T stage+?
www.garaget.org/oestis
www.garaget.org/oestis
Re: NG 900 2.0T VIRITYS
Varmaan jossain vaiheessa voi ruveta kaipaamaan aikoja, jolloin ei tarvinnut vuosittain vaihtaa ahdinta katsastusta varten.östis kirjoitti:osta suoraan holset hx 40 super, saat sen varmaan halvemmalla kun mikään noista... plus että holsetti kestää paremmin ja sillä on korkeampi viri mahdollisuus
Re: NG 900 2.0T VIRITYS
Ei kai sitä nyt vielä hx 40 tarvitse alkaa kaipailemaanAzanovix kirjoitti:Varmaan jossain vaiheessa voi ruveta kaipaamaan aikoja, jolloin ei tarvinnut vuosittain vaihtaa ahdinta katsastusta varten.östis kirjoitti:osta suoraan holset hx 40 super, saat sen varmaan halvemmalla kun mikään noista... plus että holsetti kestää paremmin ja sillä on korkeampi viri mahdollisuus
Re: NG 900 2.0T VIRITYS
Minkähänlainen kokoonpano menis tosiaan vielä helposti katsastuksesta läpi?!
Mut eihän se ookku kerran vuodessa ku laitat auton katsastuskuntoon, miulla on auto aina katsestettava viimestään marraskuussa eli ei muutenkaa paha
Mut eihän se ookku kerran vuodessa ku laitat auton katsastuskuntoon, miulla on auto aina katsestettava viimestään marraskuussa eli ei muutenkaa paha
Re: NG 900 2.0T VIRITYS
sehän tehdään kerran vuodessa vaan ja jos katsastus on talvella niin eihän siinä mitään ongelmaa ole, tosin jos leima menee umpeen kesällä niin sen ymmärtää kyllä.Azanovix kirjoitti:Varmaan jossain vaiheessa voi ruveta kaipaamaan aikoja, jolloin ei tarvinnut vuosittain vaihtaa ahdinta katsastusta varten.östis kirjoitti:osta suoraan holset hx 40 super, saat sen varmaan halvemmalla kun mikään noista... plus että holsetti kestää paremmin ja sillä on korkeampi viri mahdollisuus
saab ng900 2.0T stage+?
www.garaget.org/oestis
www.garaget.org/oestis
Re: NG 900 2.0T VIRITYS
mulla meni ainakin ton gt28rs kaa ihan hyvin läpi! Kannattaa tsekkaa päästöt ja alustat sun muut ennen kun meet katsastaa. Mulle ne tais ainoastaa valittaa että oma auto liian matala ja että kuuluu liian kova ääni putkestaj3cc3 kirjoitti:Minkähänlainen kokoonpano menis tosiaan vielä helposti katsastuksesta läpi?!
Mut eihän se ookku kerran vuodessa ku laitat auton katsastuskuntoon, miulla on auto aina katsestettava viimestään marraskuussa eli ei muutenkaa paha
saab ng900 2.0T stage+?
www.garaget.org/oestis
www.garaget.org/oestis
Re: NG 900 2.0T VIRITYS
Kertokaapa enemmän T5 Suitesta. Olen hieman ajasta jäljessä, koska olen taas tutustumassa vanhaan tuttuun Trionic5-moottoriin. Olisi kiinnostusta pieneen tehonnostoon. Onko ohjelman valmistanut Saab vai kuka? Saako sillä laadukasta jälkeä, jos taito riittää?j3cc3 kirjoitti:Okei!
Paljonkos se T5 suite ohjelma maksaa?
Onko se piuha tämä
http://www.lawicel-shop.se/shop/image.a ... OBD-2l.jpg
#1882
Saab 9-3SS TTiD vm. 2008 & Mitsubishi L200 vm. 2016 & Landrover Defender Td5 vm. 2003
Saab 9-3SS TTiD vm. 2008 & Mitsubishi L200 vm. 2016 & Landrover Defender Td5 vm. 2003
Re: NG 900 2.0T VIRITYS
Luepa tuolta http://trionic.mobixs.eu/
Saa laatua, jopa vaikkei taito riittäisikään. Vakioraudalla tai lähes on helpointa käyttää wizardia suoraan stage1-3.
Saa laatua, jopa vaikkei taito riittäisikään. Vakioraudalla tai lähes on helpointa käyttää wizardia suoraan stage1-3.
EX: ]9-5 Aero Combi, 93SC 1.8t 2008 243tkm, 9-3 2.0T SE 1998 264tkm, 9000 CSE 2.3i 1994 300tkm