Aero kynnysuojan ehostaminen

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
mike1300
"Kaasari"
Viestit: 23
Liittynyt: Ke Marras 25, 2009 00:01
Paikkakunta: Helsinki

Aero kynnysuojan ehostaminen

Viesti Kirjoittaja mike1300 »

Tuli hommattua og9-3 Aero. Auton "metalliset" kynnyssuojat joissa Aero teksti ovat kovin kulahtaneen näköiset. Oletteko entranneet näitä jollain vai onko ainoa vaihtoehto hommata uudet?
Kun nyt kerran tuli Aero hommattua niin kivahan se olisi autoon sisäänastuville "näyttää" :P
core2
"Hölösuu"
Viestit: 4533
Liittynyt: Pe Kesä 04, 2010 18:57
Paikkakunta: Nyköping

Re: Aero kynnysuojan ehostaminen

Viesti Kirjoittaja core2 »

mike1300 kirjoitti:Tuli hommattua og9-3 Aero. Auton "metalliset" kynnyssuojat joissa Aero teksti ovat kovin kulahtaneen näköiset. Oletteko entranneet näitä jollain vai onko ainoa vaihtoehto hommata uudet?
Kun nyt kerran tuli Aero hommattua niin kivahan se olisi autoon sisäänastuville "näyttää" :P
Jos ovat kovin naarmuiset niin vaikealta näyttää, ellei niin eloksointi olis yks parannuskeino silloin niistä tulee kuin uudet.
Miksi olla vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voi olla täysin mahdoton.
mike1300
"Kaasari"
Viestit: 23
Liittynyt: Ke Marras 25, 2009 00:01
Paikkakunta: Helsinki

Re: Aero kynnysuojan ehostaminen

Viesti Kirjoittaja mike1300 »

Ei ne naarmuiset ole. Vaan sillälailla läikikkäät ja "hapettuneen" näköiset.
Missä tai miten tuota eloksointia tehdään? Aivan uutta mulle 8O
core2
"Hölösuu"
Viestit: 4533
Liittynyt: Pe Kesä 04, 2010 18:57
Paikkakunta: Nyköping

Re: Aero kynnysuojan ehostaminen

Viesti Kirjoittaja core2 »

mike1300 kirjoitti:Ei ne naarmuiset ole. Vaan sillälailla läikikkäät ja "hapettuneen" näköiset.
Missä tai miten tuota eloksointia tehdään? Aivan uutta mulle 8O
Tuolla linkissä on tietoa eloksoinnista.
Jotkut ovat tehneet sitä kotonaankin.
Miksi olla vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voi olla täysin mahdoton.
Vastaa Viestiin