Punainen DI-kasetti halvalla?
Punainen DI-kasetti halvalla?
Kasettia näyttäisi saavan uuden luettelon mukaan Biltemasta hintaan 119e/kpl jos joku ei ole viellä huomannut. Kyseessä ei kuitenkaan taida olla alkuperäistuote.
Re: Punainen DI-kasetti halvalla?
Kehtaisikohan tuon hakea testiin.. jos vaikka mystisesti auttaisi korkeammilla kierroksilla tippuviin ahtoihin. Eihän se paska homma olis pitää moista varallakaan, kun ei tiiä koska vanha sanoo sopparin irti.
#4195
Mitsubishi Outlander PHEV -16
exät: Saab 9-3 SC 1.9 TTid -09 | 9-5 Aero BP+++ -02 | 9-5 2.3T -01 BP | 9-3t SE -99 steg3
Mitsubishi Outlander PHEV -16
exät: Saab 9-3 SC 1.9 TTid -09 | 9-5 Aero BP+++ -02 | 9-5 2.3T -01 BP | 9-3t SE -99 steg3
Re: Punainen DI-kasetti halvalla?
Ahtojen kuuluukin tippua korkeemmilla kierroksilla, muutoin softa on viallinen tai hukkis törkeen kireellä.
Paljonko on "korkeammilla" ?
Paljonko on "korkeammilla" ?
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
Re: Punainen DI-kasetti halvalla?
4000 kiepin tienoilla mennään usein jo alle yhden ahdoilla, käsittääkseni ei ihan niin paljon pitäisi tiputtaa noilla kierroksilla? Ottaa kyllä 2500-3000 ihan oikeat lukemat mutta sen jälkeen tiputtaa joskus hyvinkin nopeasti ahtoja kohti peruspainetta. Tuntuu 3. ja 4. vaihteella "alkuryntäilyn" jälkeen melko vaisulta.
Maptun1, T7-modi , 2,5" catback ja forgen keltainen hukkiksen kello, mikäli näillä merkitystä on..
Maptun1, T7-modi , 2,5" catback ja forgen keltainen hukkiksen kello, mikäli näillä merkitystä on..
#4195
Mitsubishi Outlander PHEV -16
exät: Saab 9-3 SC 1.9 TTid -09 | 9-5 Aero BP+++ -02 | 9-5 2.3T -01 BP | 9-3t SE -99 steg3
Mitsubishi Outlander PHEV -16
exät: Saab 9-3 SC 1.9 TTid -09 | 9-5 Aero BP+++ -02 | 9-5 2.3T -01 BP | 9-3t SE -99 steg3
Re: Punainen DI-kasetti halvalla?
W-letku irti ja kokeilemaan miten silloin jaksaa pitää ahtoja, silloinpa ei ole aktiivista ahtopaineen ohjausta sotkemassa.
Jos silloinkin tippuu niin jossain on iso vuoto tai pakopuoli tukossa. Onhan hukkiksella pikkasen esijännitystä, kyllä keltaisen jousen pitää toimia hyvin tuossa setupissa.
Jos silloinkin tippuu niin jossain on iso vuoto tai pakopuoli tukossa. Onhan hukkiksella pikkasen esijännitystä, kyllä keltaisen jousen pitää toimia hyvin tuossa setupissa.
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
Re: Punainen DI-kasetti halvalla?
Jep, pitääpä kokeilla W-letku irti. Fuel cuttiin piikkaa kyllä kun hukkista vähän kiristää, mutta ei ole kyllä tullut kokeiltua miten pitäisi ahtoja ylhäällä ilman W-letkua. Vuotoja on etsitty puhkumalla imukärsään, mutta eipä sillä kai suuremmilla paineilla vuotavia löydetä. Catback on parisen kuukautta auton alla ikääntynyt.
Pitääpä jatkaa tutkailemista, kiitoksia vastauksesta!
Pitääpä jatkaa tutkailemista, kiitoksia vastauksesta!
#4195
Mitsubishi Outlander PHEV -16
exät: Saab 9-3 SC 1.9 TTid -09 | 9-5 Aero BP+++ -02 | 9-5 2.3T -01 BP | 9-3t SE -99 steg3
Mitsubishi Outlander PHEV -16
exät: Saab 9-3 SC 1.9 TTid -09 | 9-5 Aero BP+++ -02 | 9-5 2.3T -01 BP | 9-3t SE -99 steg3
Re: Punainen DI-kasetti halvalla?
Nopealla testailulla liian pienillä teillä tuntuu kyllä W-letku irti ahtavan niin paljon kuin uskaltaa kaasua painaa, korkeillakin kierroksilla. Kyllä sais olla noin pirtsakka letku kiinnikin.. 

#4195
Mitsubishi Outlander PHEV -16
exät: Saab 9-3 SC 1.9 TTid -09 | 9-5 Aero BP+++ -02 | 9-5 2.3T -01 BP | 9-3t SE -99 steg3
Mitsubishi Outlander PHEV -16
exät: Saab 9-3 SC 1.9 TTid -09 | 9-5 Aero BP+++ -02 | 9-5 2.3T -01 BP | 9-3t SE -99 steg3
Re: Punainen DI-kasetti halvalla?
Kyllä se sitten ecu ohjaa sitä hukkaporttia auki eli softa on sitten vaan sellainen mutta sitähän voi parantaa.
Varo kovin paljon kikkailemasta ilman W-letkua jos DP on vakio, siellä tulee kuumat paikat kovilla pakokaasuvirtauksilla.
Varo kovin paljon kikkailemasta ilman W-letkua jos DP on vakio, siellä tulee kuumat paikat kovilla pakokaasuvirtauksilla.
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko