2001 Aeron modausta
-
- "Viggen"
- Viestit: 683
- Liittynyt: Pe Tammi 09, 2004 07:44
- Paikkakunta: Vaasa
2001 Aeron modausta
Millaista "lastupakettia" suosittelette 2001 Aeroon. Sellainen setti, että auto liikahtaisi kohtuullisesti ja paikat pysyy kuitenkin ehjänä. Autoon tulee ( osat tallissa ) lisäksi putki, vapaavirtaussuodatin ja parempi cooleri. Näillä pääsisi alkuun.
Re: 2001 Aeron modausta
Softan muokkaus T7 suitella ja vapari mäkeen. Kestää kunnes hajoaa.. sellaista se vaan on 

EX: ]9-5 Aero Combi, 93SC 1.8t 2008 243tkm, 9-3 2.0T SE 1998 264tkm, 9000 CSE 2.3i 1994 300tkm
Re: 2001 Aeron modausta
Stagesofta, putki ja cooleri niin kyllä siitä se 270hv/400Nm irtoaa. Vaasassa saa nykyään RE85:ta tankattua joten biopower-softa voi olla järkevä vaihtoehto sekin, etanolilla ainakaan nakutusvaaraa ei ole. Tarvii vaan isommat suuttimet tai lisää bensanpainetta jos haluaa nuo tehot myös etanolilla, ettei rajoitu n. 240hv tienoille.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Re: 2001 Aeron modausta
Jos haluat pitää koneen ehjänä, niin heitä sillä vv-filsulla vesilintua. Orkkis on riittävän virtaava. Pelkällä ic:n ja putkiston uusinnalla pääset stage3-tyylisiin teho- ja vääntölukemiin. Halvimmalla kuitenkin esim. vesa67 tai Nappe -nimimerkkeihin yhteyttä ottamalla. Kaupallinen softa ei ole parempi ja maksaa enemmän.
Tuosta eteenpäin tehoja halajamalla menee seuraavaksi päivitykseen turbo, kytkin, suuttimet, jne jne. Eli hintaakin alkaa tulla aika lailla lisää.
Tuosta eteenpäin tehoja halajamalla menee seuraavaksi päivitykseen turbo, kytkin, suuttimet, jne jne. Eli hintaakin alkaa tulla aika lailla lisää.
Re: 2001 Aeron modausta
Ja sitten kun niitä omia tunauksia tehdään suitella kannattaa pitää mielessä vakio Mitsubishi ahtimen 5# pakopesän, niin 1300mg/c ilmamassa pyynti voi olla jo liikaa. Isommalla Mitsun ahtimella 6# pakopesällä 1330mg/c oli jo liikaa. Tuhokuvat oliwatten näytillä Nettivaraosan puolella
Toi T7 kannen vakioventtiilinjouset kun ovat aika kuraa, vaikka olisivat uudet.

Toi T7 kannen vakioventtiilinjouset kun ovat aika kuraa, vaikka olisivat uudet.
9-3 Aero 2001 T7 2.3, B&W EFR 7163 G, Quaife, E85 yms. Muutoskatsastettu tekniikalle. Stage: Monster. Ruosteeton kesäauto&ensimmäinen omistaja Suomessa vuodesta 2006.