OG9-3:n jarrulevyt motonetista
-
- "Tuplakaasari"
OG9-3:n jarrulevyt motonetista
eli onko kokemuksia onko motonetin jarrulevyt ihan laatutavaraa? Hinta etujarrulevyille on 41e kappale, kun saabilla vastaavat on reilut 100e kappale..
Re: OG9-3:n jarrulevyt motonetista
Omakohtaisia kokemuksia Motonetin levyistä ei ole, mutta itse en "uskaltanut" niitä ostaa.9si3olmonen kirjoitti:eli onko kokemuksia onko motonetin jarrulevyt ihan laatutavaraa? Hinta etujarrulevyille on 41e kappale, kun saabilla vastaavat on reilut 100e kappale..
Tässä vielä vaihtoehtoja:
Brembon levyt http://www.hessumobiili.fi/varaosa4.php ... &varaosa=2
ja hiukan kalliimmat EBC:n levyt http://www.sporttiauto.com/fin/index.php?cmd=5,xxxx .
Jotenkin mennyt usko joihinkin "alkuperäisiin" varaosiin.
Motonetin levyt tulevat samoilta tukkureilta kuin esim.Hessumobiilinkin, joten aivan huoletta voi Motonetistäkin levyt ostaa. On sieltä joskus tullut Brembonkin paketissa levyt.9si3olmonen kirjoitti:eli onko kokemuksia onko motonetin jarrulevyt ihan laatutavaraa? Hinta etujarrulevyille on 41e kappale, kun saabilla vastaavat on reilut 100e kappale..
Itse en usko, että tarvikkeina saatavat Brembot on yhtään sen parempia tai huonompia kuin muutkaan tarvikemerkit.
Itse ainakin suosin jarrupaloina ns. "merkki"paloja, niistä tarvikeharakirikiinalais paloista kun ei ikinä tiedä...
Mutta tämähän on vain minun mielipiteeni.
Ostin etupalat motonetistä just viikko sitten toho 9-3 seen ja ihan hyvin ne on toiminu...ainakin pitoa löytyy..Tuumer kirjoitti:Motonetin levyt tulevat samoilta tukkureilta kuin esim.Hessumobiilinkin, joten aivan huoletta voi Motonetistäkin levyt ostaa. On sieltä joskus tullut Brembonkin paketissa levyt.9si3olmonen kirjoitti:eli onko kokemuksia onko motonetin jarrulevyt ihan laatutavaraa? Hinta etujarrulevyille on 41e kappale, kun saabilla vastaavat on reilut 100e kappale..
Itse en usko, että tarvikkeina saatavat Brembot on yhtään sen parempia tai huonompia kuin muutkaan tarvikemerkit.
Itse ainakin suosin jarrupaloina ns. "merkki"paloja, niistä tarvikeharakirikiinalais paloista kun ei ikinä tiedä...
Mutta tämähän on vain minun mielipiteeni.
Levyt
Ostin entiseen saappaaseen AD varaosamaailmasta "halvat" jarrulevyt. Vaihdoin keväällä vanhojen kieroon menneiden tilella! Kesä sujui hyvin, mutta syksyllä riitti yks pitkä jarrutus ja sen jälkeen iso lätäkkö ja tarvike levyt olivat kierot!! Juuri sopivasti oli AD:n takuu mennyt umpeen?
Sellaisia kokemuksia tarvike osista. Joitakin tarvikosia olen itsekin käytellyt, mutta alkperäisissä on yleensä paremmat takuut!
Sellaisia kokemuksia tarvike osista. Joitakin tarvikosia olen itsekin käytellyt, mutta alkperäisissä on yleensä paremmat takuut!
Kalle Kiviranta
Saab 9-3 SC 1.9 TidS (-07),Saab 9-3 SC 2.0 (-06), Saab 99 2.0 (-72), Saab 900 (-87), Saab 96 (-75, -73 ja -65)
Saab 9-3 SC 1.9 TidS (-07),Saab 9-3 SC 2.0 (-06), Saab 99 2.0 (-72), Saab 900 (-87), Saab 96 (-75, -73 ja -65)
-
- "Viggen"
Ostin Speedpartsilata keväällä kaikki uudet levyt ja EBC:n green stuff palat. Etulevyt tais olla 55e/kpl ja merkki oli joko Norrbit tai Scandisc.
En kuitenkaan näitä levyjä voi suositella koska nyt jo ovat kierot. En sitten tiedä onko ajo/jarrutus tavoissani jotain vikaa..?
Ensi kerralla ostan eteen joko EBC:n levyt 135e/kpl tai Taroxin 160e/kpl. Se hyvä puoli on että seuraavalla kerralla kun vaihtaa levyt irtoavat ne jo helpommin. Alkuperäiset piti pilleillä lämmittää hehkuviksi että lähtivät pois.
En kuitenkaan näitä levyjä voi suositella koska nyt jo ovat kierot. En sitten tiedä onko ajo/jarrutus tavoissani jotain vikaa..?
Ensi kerralla ostan eteen joko EBC:n levyt 135e/kpl tai Taroxin 160e/kpl. Se hyvä puoli on että seuraavalla kerralla kun vaihtaa levyt irtoavat ne jo helpommin. Alkuperäiset piti pilleillä lämmittää hehkuviksi että lähtivät pois.
9-5 2.3t Biopower A -08
Ex: 9-5 Aero Wagon A -05
Ex: 900 SE 2.0T -95 Maptun stage 6
Ex: 9-5 Aero Wagon A -05
Ex: 900 SE 2.0T -95 Maptun stage 6
Ostin joku aika sitten jarrupalat joka nurkkaan Motonetista ( etupalat " Remsa" merkkiset ) Ihmettelin kun 10 km markää tietä ja vesisadetta hävittää jarrut täysin. Pari ekaa jarrutusta ... ei tapahdu mitään ! Vaihdoin uudet jarrulevyt kun ajattelin että monet vapinat ja tuo jarruttomuus liittyvät vanhoihin levyihin. Noh ! sama märkien jarrujen häipyminen vaivaa edelleen joten syynä taitavat olla noi Motonetin "jarru"palat .... PRKL !!! Toimivat kyllä ihan tajuttoman hyvin kunhan jarrut vähän lämpenevät, taisivat myydä mulle " racing palat "9si3olmonen kirjoitti:eli onko kokemuksia onko motonetin jarrulevyt ihan laatutavaraa? Hinta etujarrulevyille on 41e kappale, kun saabilla vastaavat on reilut 100e kappale..

Kaide