Missä kuuluu olla valo,missä ei ? (9-3)
-
- "Viggen"
- Viestit: 524
- Liittynyt: Ti Touko 06, 2008 15:27
- Paikkakunta: Oulu
Re: Missä kuuluu olla valo,missä ei ? (9-3)
Mulla on käsitys, että alkuperäinen soitin/radio pitää koodata edellisestä autosta "irti", ennenkuin sen voi laittaa uuteen. (Muistaakseni ja käy myös järkeen varkaus-suojan kannalta. Kannattaa varmistaa, ennenkuin käytetyn ostaa)
#3929
Saab 9-3 ss -05
Saab 9-3 ss -05
Re: Missä kuuluu olla valo,missä ei ? (9-3)
Ainakin pitää olla koodi, että saa liitettyä uuteen autoon.
Jäsen #4473, Tech 2
Saab 9-5 wagon 2.0t -07
Fiat 126 0.5 4v 2d -73, Ducati ST 2 -99.
Saab 9-5 wagon 2.0t -07
Fiat 126 0.5 4v 2d -73, Ducati ST 2 -99.
Re: Missä kuuluu olla valo,missä ei ? (9-3)
Ja osaava asentaja jos se on väärin irroitettu edellisestä pirssistä, se on eri manööveri kuin Tech'illä irroitetussa on.Naxu kirjoitti:Ainakin pitää olla koodi, että saa liitettyä uuteen autoon.
Miksi olla vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voi olla täysin mahdoton.
Re: Missä kuuluu olla valo,missä ei ? (9-3)
Saattaa olla että sain vian paikallistettua yhteen kondensaattoriin. En ehtinyt hakea kaupasta vielä uutta konkkaa tilalle, mutta huomenna sitten selviää, onko sen vaihdosta apua.
Helvata, että pitää olla vaikeeta yhden radion vaihto nykyautoon. Onhan se toki ymmärrettävää varkauden eston kannalta, mutta tekee harrastamisen pirun vaikeaksi! Jos en saa itse vikaa korjattua, voisin tietysti korjauttaa soittimen. Saa nähdä, suostuuko kukaan moista ottamaan huoltoon... Ja mitä sekin sitten mahtaa maksaa...
Helvata, että pitää olla vaikeeta yhden radion vaihto nykyautoon. Onhan se toki ymmärrettävää varkauden eston kannalta, mutta tekee harrastamisen pirun vaikeaksi! Jos en saa itse vikaa korjattua, voisin tietysti korjauttaa soittimen. Saa nähdä, suostuuko kukaan moista ottamaan huoltoon... Ja mitä sekin sitten mahtaa maksaa...
Citroen CX Pallas -84, VW 411 Variant -72, Citroen D-Super -71
Re: Missä kuuluu olla valo,missä ei ? (9-3)
Eipä poistunut valovika kondensaattorin vaihdolla. Pitänee alkaa miettiä muita vaihtoehtoja. Ei asialla mikään kiire sinänsä ole, mutta harmittaahan mokoma vika, kun auto muuten on niin siisti. Mistähän saisi oikeaoppisesti irroitetun sterkan?
Citroen CX Pallas -84, VW 411 Variant -72, Citroen D-Super -71
Re: Missä kuuluu olla valo,missä ei ? (9-3)
Hernesmaa, avk, tai joku harrastaja.
Jäsen #4473, Tech 2
Saab 9-5 wagon 2.0t -07
Fiat 126 0.5 4v 2d -73, Ducati ST 2 -99.
Saab 9-5 wagon 2.0t -07
Fiat 126 0.5 4v 2d -73, Ducati ST 2 -99.
Re: Missä kuuluu olla valo,missä ei ? (9-3)
klubikaupassa on pari orkkis cd radiota myynnissä
Tommi Turku #2632 o4oo-323138 Espoo
9-3 TTiD Aero Cab MY08, MG5 LR Luxury MY23, Enyaq Sportsline MY22
Ex:NG9-3 1.9Tid Cab MY06, NG9-5 2.0Tid MY10, NG900 2.0T Cab MY96, OG9-3 2.2Tid MY00, OG9-3 2.0T Aero MY02, OG9-5 3.0Tid MY04, parit OG900 ja 96
9-3 TTiD Aero Cab MY08, MG5 LR Luxury MY23, Enyaq Sportsline MY22
Ex:NG9-3 1.9Tid Cab MY06, NG9-5 2.0Tid MY10, NG900 2.0T Cab MY96, OG9-3 2.2Tid MY00, OG9-3 2.0T Aero MY02, OG9-5 3.0Tid MY04, parit OG900 ja 96
Re: Missä kuuluu olla valo,missä ei ? (9-3)
Täytyy sanoa, että en ymmärrä miksi näitä orggisradioita pitää suojata näin hyvin varkailta. Minkälaiset mustan pörssin markkinat tällaisille yhteen automalliin sopivalle radiolle muka olisi? Jälkiasennuspelien kohdalla sen ymmärtää, kun laite sopii autoon kuin autoon, niin varmasti löytyy ostaja luukutetulle soittimelle.Lahti411 kirjoitti: Helvata, että pitää olla vaikeeta yhden radion vaihto nykyautoon. Onhan se toki ymmärrettävää varkauden eston kannalta, mutta tekee harrastamisen pirun vaikeaksi!
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
-
- "Aero"
- Viestit: 426
- Liittynyt: Ti Loka 24, 2006 12:41
Re: Missä kuuluu olla valo,missä ei ? (9-3)
Mikä "sportmalli"? Kaikkien NG9-3:sten virallinen koko nimi on 9-3 Sport Sedan tai Sport Combi.core2 kirjoitti:No sulla on kuitenkin sportmalli.petrisa kirjoitti:Vai niin ...
Minun NG9-3 vm -03 (SportSedan) ja rattinappulavalot on.
Mulle on valehdeltu, et ne tuli 07 vakituiseksi sportmalleihin.
Saab 9-3 SE 2,0i '98
Re: Missä kuuluu olla valo,missä ei ? (9-3)
Lisävarustelistaan oli emännän linear varustelutason autoon ruksattu SPORT paketti.
-Mittarin ympärillä kehykset
-Valot ratissa
-Nahkainen ohjauspyörä
-(ehkä matalampi alusta, tai ainakin on asennuttu jos ei kuulu pakettiin)
-maalatut helmat ja puskurin alaosat.
Muuta poikkeavaa en ole huomannut, paitsi puolinahkapenkit ja ne olivat erikseen.
-Mittarin ympärillä kehykset
-Valot ratissa
-Nahkainen ohjauspyörä
-(ehkä matalampi alusta, tai ainakin on asennuttu jos ei kuulu pakettiin)
-maalatut helmat ja puskurin alaosat.
Muuta poikkeavaa en ole huomannut, paitsi puolinahkapenkit ja ne olivat erikseen.
Viimeksi muokannut patu, Pe Joulu 16, 2011 09:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
9-3SS 1.8t Vector Biopower M6 vm-10 (aito, oikea ja sporttisempi tehdas Biopower tehopäivityksellä)
9-3SC 1.8t Linear Business pro M5 -08 (softapäivitetty Biopower perheen kuljettamiseen)
9-3SC 1.8t Linear Business pro M5 -08 (softapäivitetty Biopower perheen kuljettamiseen)
-
- "Aero"
- Viestit: 426
- Liittynyt: Ti Loka 24, 2006 12:41
Re: Missä kuuluu olla valo,missä ei ? (9-3)
Jostain Sport-paketista kyse siis. Eri asia siis, kuin että auton malli on 9-3 Sport Sedan, joka ei kerro varustelutasosta tai valinnaisista varustelupaketeista mitään.
Saab 9-3 SE 2,0i '98
Re: Missä kuuluu olla valo,missä ei ? (9-3)
Linear? Kyse siis NG9-3:sta?Lisävarustelistaan oli emännän linear varustelutason autoon ruksattu SPORT paketti.
Oli: OG9-3 2.0t 2003
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
Re: Missä kuuluu olla valo,missä ei ? (9-3)
Näin juuri.ballantine kirjoitti:Jostain Sport-paketista kyse siis. Eri asia siis, kuin että auton malli on 9-3 Sport Sedan, joka ei kerro varustelutasosta tai valinnaisista varustelupaketeista mitään.
9-3SS 1.8t Vector Biopower M6 vm-10 (aito, oikea ja sporttisempi tehdas Biopower tehopäivityksellä)
9-3SC 1.8t Linear Business pro M5 -08 (softapäivitetty Biopower perheen kuljettamiseen)
9-3SC 1.8t Linear Business pro M5 -08 (softapäivitetty Biopower perheen kuljettamiseen)
Re: Missä kuuluu olla valo,missä ei ? (9-3)
Köyhänmiehen versio ja kylläSS kirjoitti:Linear? Kyse siis NG9-3:sta?Lisävarustelistaan oli emännän linear varustelutason autoon ruksattu SPORT paketti.
9-3SS 1.8t Vector Biopower M6 vm-10 (aito, oikea ja sporttisempi tehdas Biopower tehopäivityksellä)
9-3SC 1.8t Linear Business pro M5 -08 (softapäivitetty Biopower perheen kuljettamiseen)
9-3SC 1.8t Linear Business pro M5 -08 (softapäivitetty Biopower perheen kuljettamiseen)
Re: Missä kuuluu olla valo,missä ei ? (9-3)
Do dii,tulihan vaihdettua lamput tuuletuslaitepaneeliin (3kpl) ja 6€ köyhtyi,mutta kyl kannatti,ei tartte pimeessä etsiä ja kiinnittää huomiota ajaessa niihin säätimiin
Ihan löyty lähimmästä "harakiriliikkeestä" vastaavat lamput kantoineen.Olivat hieman pidemmät (3mm),mutta mahtuivat hyvin paikoilleen.
Joku on näköjään aiemminkin käynyt "korjaamassa" jotain paneelin takana,kun oli tehty vahinkoa sisäkehykselle ja puhaltimen potikkakin oli kuoreltaan halki. Järkeväähän se on ite yrittää korjata,mutta ei nyt sorkkarautaa tarttis käyttää
No,vetäsin nippusiteen potikan ympäri enshätään,ja laitoin "sähköspraytä",niin johan pelaa kaikki 4 nopeuttakin taas,jes
Onneks verhoilupaneeli on vielä siisti,ja pysyy paikoillaan,vaikka takana oleva kiinnitysmuovisysteemi onkin hieman kärsinyt.
Ihan löyty lähimmästä "harakiriliikkeestä" vastaavat lamput kantoineen.Olivat hieman pidemmät (3mm),mutta mahtuivat hyvin paikoilleen.
Joku on näköjään aiemminkin käynyt "korjaamassa" jotain paneelin takana,kun oli tehty vahinkoa sisäkehykselle ja puhaltimen potikkakin oli kuoreltaan halki. Järkeväähän se on ite yrittää korjata,mutta ei nyt sorkkarautaa tarttis käyttää
No,vetäsin nippusiteen potikan ympäri enshätään,ja laitoin "sähköspraytä",niin johan pelaa kaikki 4 nopeuttakin taas,jes
Onneks verhoilupaneeli on vielä siisti,ja pysyy paikoillaan,vaikka takana oleva kiinnitysmuovisysteemi onkin hieman kärsinyt.