Syylärin vaihto 9-3

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
TopiKatti
"Ruisku"
Viestit: 122
Liittynyt: Pe Marras 06, 2009 20:10

Syylärin vaihto 9-3

Viesti Kirjoittaja TopiKatti »

Oiskohan jollain heittää kuvaa yms. syylärin kiinnityspisteistä/ruuvien paikoista? Ei tunnu irtoavan millään ja osa ruuveista on kyllä sellaisissa paikoissa ettei ite niihin ainakaan käsiksi pääse jos ovat niitä. Taidan kasata koko p**kan ja ajaa koko rotiskon korjaamolle. Tuntuu olevan taas suunnitelun huipentuma kun saa purkaa puoli keulaa jotta saa muilutettua syylärin pois.
Sabanisti
"Hirsch"
Viestit: 901
Liittynyt: Su Tammi 18, 2009 13:48
Paikkakunta: Sodankylä

Re: Syylärin vaihto 9-3

Viesti Kirjoittaja Sabanisti »

Saab
Elämää ohituskaistalla
Saabit myyty
TopiKatti
"Ruisku"
Viestit: 122
Liittynyt: Pe Marras 06, 2009 20:10

Re: Syylärin vaihto 9-3

Viesti Kirjoittaja TopiKatti »

Kiitos linkistä, nuo kaikki kuvan mukaiset tehtynä mutta jostain se ottaa kiinni edelleen. Ei tunnu liikkuvan kuin hieman ylälaidastaan. Ei ymmärrä.
jeippo
"Hirsch"
Viestit: 775
Liittynyt: Pe Tammi 28, 2011 02:14
Paikkakunta: Tre

Re: Syylärin vaihto 9-3

Viesti Kirjoittaja jeippo »

Kun putket on irti ja oliko siellä jopa nuot kaks vai neljä ruuvia niin voimaa vaan niin johan lähtee!
Hook
"Hölösuu"
Viestit: 2221
Liittynyt: Ti Kesä 08, 2004 21:25
Paikkakunta: Helsinki/Tuusula/Somero

Re: Syylärin vaihto 9-3

Viesti Kirjoittaja Hook »

Puskuri irti, kennot irti jäähdyttimestä, flekti irti, jousiklipsut ylärenasta irti, jäähdyttimen kallistus takapuskuria kohti, ylöspäin nosto. Alareunassa on muovitapit, jotka menee runkopalkissa oleviin kumipusliin.
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.
Vastaa Viestiin