NG 900 käynnistyy sahaten.
NG 900 käynnistyy sahaten.
Mikähän on oikein vikana, kun tarvii startata 3-6sek ennen kuin käynnistyy?
Joka kerta lähtee kuitenkin käyntiin. Ajossa toimii normaalisti.
Voiko akun kunto vaikuttaa? Startatessa pyörii normaalisti.
Joka kerta lähtee kuitenkin käyntiin. Ajossa toimii normaalisti.
Voiko akun kunto vaikuttaa? Startatessa pyörii normaalisti.
Re: NG 900 käynnistyy sahaten.
Koitappas antaa virran olla kytkettynä muutaman sekunnin ennen starttausta. Eli käännä avain asentoon ennen starttiasentoa ja odota hetki.
Voipi olla bensanpuutetta vanhan pumpun tai vuotavan bensalinjan takaiskun vuoksi.
Onhan tulpat kunnossa ?
Voipi olla bensanpuutetta vanhan pumpun tai vuotavan bensalinjan takaiskun vuoksi.
Onhan tulpat kunnossa ?
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
Re: NG 900 käynnistyy sahaten.
Olen antanut virran olla päällä muutaman sekunnin, mut samanlailla lähtee käyntiin. eli ei vaikutusta.
Tulpat on n.6000km vanhat.
Tulpat on n.6000km vanhat.
Re: NG 900 käynnistyy sahaten.
Lähtee kyllä arvauksella mutta voisko bensan syöttöpuolella jonkun letkun takapotkuventtiili valskata?
#4113
Ng900 -94
Ng900 -94
Re: NG 900 käynnistyy sahaten.
Tai muuten vain huono paineen tuotto pumpussa?
Jäsen #4473, Tech 2
Saab 9-5 wagon 2.0t -07
Fiat 126 0.5 4v 2d -73, Ducati ST 2 -99.
Saab 9-5 wagon 2.0t -07
Fiat 126 0.5 4v 2d -73, Ducati ST 2 -99.
Re: NG 900 käynnistyy sahaten.
Bensafiltterin vaihto taisi olla aina 110000km välein, löytyy oikean takapyörän etupuolelta auton alta, pannalla kiinni auton pohjassa ja letkut banjoliittimillä...Naxu kirjoitti:Tai muuten vain huono paineen tuotto pumpussa?
#5417 OG9-5Aero_03 OG9-5TID_04 X1/9
Re: NG 900 käynnistyy sahaten.
Onko samaa myös lämpimällä moottorilla?
Jos on, niin tarkistaisin imusarjaan liittyvät alipaineletkut. Jos niitä ei ole vielä vaihdettu niin iän puolesta on jo irtipoikki.
Tyhjäkäyntisäädin kannattanee puhdistaa ja todeta että liikkuu esteettömästi. Se pikeytyy jonkin verran.
Jos on, niin tarkistaisin imusarjaan liittyvät alipaineletkut. Jos niitä ei ole vielä vaihdettu niin iän puolesta on jo irtipoikki.
Tyhjäkäyntisäädin kannattanee puhdistaa ja todeta että liikkuu esteettömästi. Se pikeytyy jonkin verran.
Auto on SAAB, radio on Saba
Re: NG 900 käynnistyy sahaten.
Mistäköhän se bensalinjan takaiskuventtiili löytyy?
Re: NG 900 käynnistyy sahaten.
Kokeile myös käyttää akunkenkää irti, että trionic nollaa itsensä. Omassa 9-3:ssa ihmetytti ostaessa pitkä starttivieteri. Virrattomana käytön jälkeen kännistyi normaalisti.
(Olihan kyseessä turbosatku?)
(Olihan kyseessä turbosatku?)
Matti Penttinen #1807
9-3 2.0t Cabriolet -00
9-3 2.0t Cabriolet -00