NG900 Talladega Turbolla sekä ilman?
NG900 Talladega Turbolla sekä ilman?
Onko noita Talladega malleja ollut myös ilman turboa? Jos on niin onko 2.3 litraiset ilman turboa?
Tämmöisiä kattelen, mutta alkoi hinnoista ihmetyttämään että onko moottorivaihtoehdoissa eroa:
http://www.blocket.se/vi/19245024.htm?ca=11_s
http://www.blocket.se/vi/18805309.htm?ca=11_s
Tämmöisiä kattelen, mutta alkoi hinnoista ihmetyttämään että onko moottorivaihtoehdoissa eroa:
http://www.blocket.se/vi/19245024.htm?ca=11_s
http://www.blocket.se/vi/18805309.htm?ca=11_s
Citroen C5, OG900t16
Re: NG900 Talladega Turbolla sekä ilman?
2,3 on pelkkä iivari vain . 150hv.9-3 oli jossain vuosimallissa saatavana myös vaparina 2,3 kone.
NG 9-5 1,6turbo business my:2011.
900i 8v kat. 2d Sedan vm:1990. Osa aika eläkkeellä, Beryl green.
96 vm:1977b . Taivaan sininen? ja Saab polkupyörä
#1015
900i 8v kat. 2d Sedan vm:1990. Osa aika eläkkeellä, Beryl green.
96 vm:1977b . Taivaan sininen? ja Saab polkupyörä
#1015
Re: NG900 Talladega Turbolla sekä ilman?
Muistaisin, että Suomessa oli sekä 2,3i Talladega että 2,0 Turbo Talladega. Ruotsissa lienee ollut samat variantit?
2,3 turbokonetta NG900:ssa ei ole ollutkaan.
2,3 turbokonetta NG900:ssa ei ole ollutkaan.
9-5, 96, 96 Sport, 99, MB 220 D W115, Alfa Romeo 159 2,4 JTDm
Re: NG900 Talladega Turbolla sekä ilman?
Taas jännä ilmiö nettiautossa tästä suomalaisten mielenkiintoisista uskomuksista autojensa hinnoista: NG900 turbot on suht samoissa hinnoissa kuin vuoden 2000 ympäriltä olevat 9-3 turbot. Paikoin 9-3 turbon saa halvemmalla, mutta ainakin samaan hintaan.
Onko NG900:ssa jotain ihmeellistä verrattuna OG9-3:een?
Mikäs siinä jos menee kaupaksi..
Onko NG900:ssa jotain ihmeellistä verrattuna OG9-3:een?
Mikäs siinä jos menee kaupaksi..
Citroen C5, OG900t16
Re: NG900 Talladega Turbolla sekä ilman?
Oma ng900 Talladega 2.3i vapari automaatti ja ajettu 175000 on ollut huoleton ajella. Vikoja ei ole ollut, laatikko pelaa loistavasti ja täysin ruosteeton ja kaikki varusteet pelaa, kuin uudessa. Onhan se ns. erikoismalli, joita on monella muullakin merkillä. Oma nettiautossa myynnissä tilanpuutteen takia ja hinta on suuntaa-antava. Mielestäni hyvästä voi pyytää hyvää hintaa. Mutta onhan näitä merkkejä esim. sakemannit, joissa pyyntihinnat ovat korkealla. Ja kun katsotaan varusteita niin ei voi verrata Saabiin.
9-5 Aero vm.2005, 99 GL 5, NG 900 -96
Re: NG900 Talladega Turbolla sekä ilman?
Joskus katsastuskonttorilla puhuin toisen 9-3 saabistin kanssa, niin sillä oli tuollainen -98 (rekisteröity/vuosimalli?).900i kirjoitti:2,3 on pelkkä iivari vain . 150hv.9-3 oli jossain vuosimallissa saatavana myös vaparina 2,3 kone.
Ex: OG9-5 -07 Aero, OG9-3 -99, OG900 -86
Re: NG900 Talladega Turbolla sekä ilman?
Ihan näin vanhaa aihetta nostellen, että mistähän näkis erot Talladegan ja normi SE-varustellun välillä? Tarkoitus olis jossakin välissä "muuntaa" toi oma vehje Talladegan muotoon.. Ainakin Etuspoileri hankintalistalle...
Takaspoikka löytyy valmiiksi, mutta pitääkös sen olla korinvärinen?
Pitäiskös olla nahkapenkit?
Takaspoikka löytyy valmiiksi, mutta pitääkös sen olla korinvärinen?
Pitäiskös olla nahkapenkit?
9-5 2.0t Vector Griffin -10 & OG900 i16 -89 & 9-3 2.0T -01 MapTun Stage 1
Ex:9-5 2.3t BioPower -04, 9-3 Aero ss 2.0T -05 Stage 1, 9000cs 2.0t -97 ja 900ng 2.0t -95
#4992
Ex:9-5 2.3t BioPower -04, 9-3 Aero ss 2.0T -05 Stage 1, 9000cs 2.0t -97 ja 900ng 2.0t -95
#4992
Re: NG900 Talladega Turbolla sekä ilman?
Kaksilitraisessa SE Talladegassani oli täyspaineturbo, automaattinen ilmastointi ja nahkaverhoillut istuimet. Sellaista keliä ei ollut, että edessä olevia sumuvaloja olisi tarvinnut käyttää.
Re: NG900 Talladega Turbolla sekä ilman?
Korin väriset sivupeilit ja nahkaiset oviverhoilut.Jurkkis kirjoitti:Ihan näin vanhaa aihetta nostellen, että mistähän näkis erot Talladegan ja normi SE-varustellun välillä? Tarkoitus olis jossakin välissä "muuntaa" toi oma vehje Talladegan muotoon.. Ainakin Etuspoileri hankintalistalle...
Takaspoikka löytyy valmiiksi, mutta pitääkös sen olla korinvärinen?
Pitäiskös olla nahkapenkit?
9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
-
- "Ruisku"
- Viestit: 105
- Liittynyt: Su Helmi 19, 2012 22:49
- Paikkakunta: porlammi
Re: NG900 Talladega Turbolla sekä ilman?
900NG mallit: se on vain 2.0t 185hv jolloin Turbo.
2,3l 150hk, 2.0l 130hk ja V6 2,5 l 170hk ilman turboa
Vuonna 1998 Suomessa vain 2.0t 185hk sa Talladega malli
1997 minä ei ole tieto
Ruotsisa kylla löyty Talladega 2.3l 150hk ilman turbo
2,3l 150hk, 2.0l 130hk ja V6 2,5 l 170hk ilman turboa
Vuonna 1998 Suomessa vain 2.0t 185hk sa Talladega malli
1997 minä ei ole tieto
Ruotsisa kylla löyty Talladega 2.3l 150hk ilman turbo
Saab 9-3 SE 2.2Tid-99 PR, Saab 900NgTalladega-98 KA,,Saab 99 GLs CC -76 HA,Saab 99 GLE CC Finlandia -77 PR, Saab 99 GLE CC Finlandia -77 VA, Saab 99 GLE CC Finlandia -77 PR, Saab 900ng 3d 2.0i -98 KA, Saab 900i CC 5speed 5d -84 PR
#5599
#5599