Sytytys tulpat ?

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
Rare
Matalapaineturbo
Viestit: 160
Liittynyt: Ke Huhti 20, 2011 11:44
Paikkakunta: Kalajoki

Sytytys tulpat ?

Viesti Kirjoittaja Rare »

Ongelmana on ,että mitkä tulpat 900 vm.97 pitäis olla. ohjekirja sanoo NGK BCP 6EV

tuommoisia ei vaan löydy.. paikoillan olevia en vielä ole katsonu mitä sieltä löytyy.
Avatar
ippe
"Hölösuu"
Viestit: 1468
Liittynyt: Pe Tammi 12, 2007 13:30
Paikkakunta: Hki 91

Re: Sytytys tulpat ?

Viesti Kirjoittaja ippe »

Vapariin veikkaisin BCPR6EIX tai BCPR6EGP ja turboon BCPR7EIX-11 tai BCPR7ES-11.
#5417 OG9-5Aero_03 OG9-3_02
tomipee
"Aero"
Viestit: 400
Liittynyt: Ma Loka 31, 2011 23:21
Paikkakunta: Vantaa

Re: Sytytys tulpat ?

Viesti Kirjoittaja tomipee »

Turboon ainaki noi BCPR7ES-11
Oli itsellä kun auto tuli ja samanlaiset sinne laitoin, hyvin futaa stage 3
Ng900
MacTurbo
"Hölösuu"
Viestit: 3125
Liittynyt: Ke Elo 04, 2004 04:18
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Sytytys tulpat ?

Viesti Kirjoittaja MacTurbo »

Turboon PR7Es:t, vapariin nuo sikahintaiset platinat ;)
"Ihmiset, jotka luulevat tietävänsä kaiken, ärsyttävät meitä, jotka tiedämme kaiken."
Mikgo
Matalapaineturbo
Viestit: 170
Liittynyt: Su Heinä 31, 2011 21:45
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Sytytys tulpat ?

Viesti Kirjoittaja Mikgo »

Itsellä oli OG9-3 aerossa setti noita platinoita, aivan sudet hinta/kesto. Säädetty noilla BCPR7ES-11, vaihto uudet semmoset niin loppu pätkiminen ja röpeltäminen.
OG9-3 5d Aero -01
Opel A-Omega 3.0 24V -93
#5427
se93tbo
"Hölösuu"
Viestit: 2343
Liittynyt: Su Helmi 15, 2004 16:46

Re: Sytytys tulpat ?

Viesti Kirjoittaja se93tbo »

Mikgo kirjoitti:Itsellä oli OG9-3 aerossa setti noita platinoita, aivan sudet hinta/kesto. Säädetty noilla BCPR7ES-11,
joo, ja näissä itellä kärkivälinä 0,9
9-3.1972
MacTurbo
"Hölösuu"
Viestit: 3125
Liittynyt: Ke Elo 04, 2004 04:18
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Sytytys tulpat ?

Viesti Kirjoittaja MacTurbo »

Mikgo kirjoitti:Itsellä oli OG9-3 aerossa setti noita platinoita, aivan sudet hinta/kesto. Säädetty noilla BCPR7ES-11, vaihto uudet semmoset niin loppu pätkiminen ja röpeltäminen.
Juurikin siksi se röpelsi, platinat ei kuulu turboon ;)
"Ihmiset, jotka luulevat tietävänsä kaiken, ärsyttävät meitä, jotka tiedämme kaiken."
Marko
"Tuplakaasari"
Viestit: 57
Liittynyt: Ma Kesä 28, 2004 18:08
Paikkakunta: Karkkila

Re: Sytytys tulpat ?

Viesti Kirjoittaja Marko »

Ilmeisesti 2.3 -koneella, kun kutosen tulppia tarvitaan.
EVX tulpat korvasivat EVt jossain vaiheessa.

BCP6EVX on siis oikea valinta.
niitä.varmoja.kotimaisia. ja tids. ja ttid.
Mikgo
Matalapaineturbo
Viestit: 170
Liittynyt: Su Heinä 31, 2011 21:45
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Sytytys tulpat ?

Viesti Kirjoittaja Mikgo »

MacTurbo kirjoitti:
Mikgo kirjoitti:Itsellä oli OG9-3 aerossa setti noita platinoita, aivan sudet hinta/kesto. Säädetty noilla BCPR7ES-11, vaihto uudet semmoset niin loppu pätkiminen ja röpeltäminen.
Juurikin siksi se röpelsi, platinat ei kuulu turboon ;)
Hassua että huoltamoiden ohjelmistot kuitenkin ehdottaa noita platinoita aeroon toiseks vaihtoehdoks.
OG9-3 5d Aero -01
Opel A-Omega 3.0 24V -93
#5427
core2
"Hölösuu"
Viestit: 4533
Liittynyt: Pe Kesä 04, 2010 18:57
Paikkakunta: Nyköping

Re: Sytytys tulpat ?

Viesti Kirjoittaja core2 »

Ja NGK suosittelee näitä: PFR6D10G 2.0l BioPower moottoriin.
Miksi olla vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voi olla täysin mahdoton.
jcarlson
"Saabisti"
Viestit: 9165
Liittynyt: La Touko 01, 2004 19:36
Paikkakunta: Haparanda

Re: Sytytys tulpat ?

Viesti Kirjoittaja jcarlson »

NGK:n suosituksiin uskomatta laittaisin kuitenkin ne BCPR7ES-11:t
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
core2
"Hölösuu"
Viestit: 4533
Liittynyt: Pe Kesä 04, 2010 18:57
Paikkakunta: Nyköping

Re: Sytytys tulpat ?

Viesti Kirjoittaja core2 »

jcarlson kirjoitti:NGK:n suosituksiin uskomatta laittaisin kuitenkin ne BCPR7ES-11:t
Joo ei sillä väliä, pistin vaan tän NGK:n huoltotiedoituksen tulpan numeron kun sen kerran kesällä saabilla näin.
Sen service infon voi lukea tätä klikkaamalla.
Miksi olla vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voi olla täysin mahdoton.
Vastaa Viestiin